برگزاری آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجا

آزمون ورودی سی‌ و دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور بیش از هزار نفر از افسران ارشد واجد شرایط عمومی و اختصاصی در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲ - 29July 2021

برگزاری آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجابه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آزمون ورودی سی و دومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور داوطلبانی از نیرو‌ها و سازمان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح صبح امروز (پنجشنبه) در دافوس آجا برگزار شد.

در این آزمون داوطلبان در شاخه‌های زمینی، هوایی، پدافند هوایی، دریایی، جنگال و سایبری و نیز شاخه‌های انسانی، مالی، آماد و پشتیبانی و آموزش به رقابت علمی پرداختند.

دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی بالاترین سطح آموزش‌های عملیاتی و تاکتیکی در نیرو‌های مسلح است و دانش‌آموختگان این دوره مهارت‌های لازم برای انجام طرح ریزی‌های نظامی مشترک و قابلیت و صلاحیت بر عهده‌ گرفتن مسئولیت‌های فرماندهی و ستاد یگان‌های عمده نیرو‌های مسلح را به دست می‌آورند.

پذیرفته‌شدگان این آزمون باید برای کسب کرسی دانشجویی در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در مرحله دوم جهت مصاحبه حضوری شرکت کنند. پذیرفته‌شدگان نهایی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد در در دافوس آجا به تحصیل خواهند پرداخت.

این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و با حضور و نظارت نماینده سازمان آموزش و سنجش کشور برگزار شد.

همچنین در این آزمون یاد و خاطره سرهنگ خلبان شهید «کیانوش بساطی» از داوطلبان این آزمون که در یازدهم خردادماه سال جاری در جریان آماده‌سازی هواپیمای اف ۵ در پایگاه چهارم شکاری دزفول به شهادت رسید، نیز گرامی داشته شد.

شهید بساطی متولد ۱۳۶۱ بود که در دانشگاه شهید ستاری در رشته خلبانی در سال ۱۳۸۱ فارغ‌التحصیل شد. وی در این رشته تحصیلات خود را تکمیل کرد و سپس در پایگاه هوایی اصفهان مشغول به خدمت شد. شهید کیانوش بساطی در کارنامه درخشان کاری خود سابقه استادخلبانی با جنگنده اف ۵ و جانشینی گردان آموزشی اف ۵ را نیز دارا بود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها