رئیس کمیته امداد امام خمینی:

۱۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند

بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: در سال جاری ۱۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته خارج خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ - 29July 2021

۱۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد خارج می‌شوندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، صبح امروز در حاشیه چهاردهمین رزمایش همدلی و مواسات البرز که همزمان با عید غدیر خم در اردوگاه امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت معیشت مردم پیش‌بینی کرده‌ایم که تا پایان سال ۵۰۰ هزار خانوار دیگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت زمان ۱۰۰ هزار خانوار از پوشش کمیته امداد امام (ره) در سراسر کشور خارج خواهند شد، افزود: این امر با توجه به اقدامات حمایتی ازجمله اشتغال‌زایی برای جامعه هدف کمیته صورت خواهد گرفت.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، هم‌اکنون ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشور تحت پوشش این کمیته قرار دارند.

بختیاری با اشاره به بودجه کمیته در سال ۱۴۰۰، یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی مجلس نسبت به سال ۱۳۹۹، ۶۷ درصد افزایش مستمری را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن عید غدیر، امروز چهار میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم امروز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد و ۲۲۰ هزار بسته معیشتی نیز در سراسر کشور برای این افراد در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد در خصوص طبخ و توزیع غذای گرم در استان البرز، گفت: ۴۰۰ هزار پرس امروز غذا با رعایت پروتکل و مسایل بهداشتی در این استان طبخ و در اختیار ایتام و نیازمندان سطح استان که توسط مراکز نیکوکاری بسیج و گروه‌های جهادی شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد؛ در این میان ۵۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی نیز میان جامعه هدف نیازمند استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها