فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

۳۱۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

سردار کریمی گفت: تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب‌های بیماری کرونا بود که تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۶۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 29July 2021

۳۱۵ هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد/ تمام توان بسیج و سپاه در استان مرکزی برای مقابله با کرونا به میدان آمدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله ‌امروز (پنج شنبه) در آیین تجلیل از کادر درمان و پرسنل سادات بیمارستان امیرالمومنین (ع) اراک و مرکز فوق تخصصی ثارالله اراک اظهار کرد: سلامت و امنیت رکن پایداری و مهمترین زیرساخت برای پیشرفت و حرکت کشور است و امروز مدافعان سلامت و کادر درمان حافظان سلامت جامعه هستند و از این منظر وظیفه مهمی بر دوش دارند.

وی افزود: شهید ‌حاج قاسم سلیمانی حیات با برکت خود را در راه تامین امنیت مردم و انقلاب صرف کرد و آنچنان خداوند ایشان را در نزد مردم عزیز کرد که تشییع میلیونی و باشکوه تاریخ را رقم زد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با مجاهدت های شبانه روزی به نماد مقاومت و ایستادگی ملت تبدیل شد و امروز اگر می خواهیم دنباله رو راه و مسیر ایشان باشیم باید سلیمانی وار در آن کاری که هستیم مجاهدت کنیم.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم در همه ابعاد سلیمانی وار حرکت کردن در جامعه اسلامی است که کادر درمان با مجاهدت های شبانه روزی خود در این مسیر گام برداشتند.

وی با بیان اینکه کادر درمان و مدافعان سلامت با تاسی از مکتب شهید سلیمانی حماسه های ماندگاری خلق کردند،گفت: امروز وظیفه مردم در قبال زحمات این عزیزان رعایت و توجه به دستورالعمل های بهداشتی است.

کریمی افزود: سپاه و بسیج از ابتدای شیوع بیماری کرونا تمام قد تمام ظرفیت ها و توان را برای مبارزه با کرونا به میدان آورد و در قالب گروه های جهادی بسیج خدمات مختلفی برای کنترل و کاهش آسیب ها انجام داد.

وی اضافه کرد: مهمترین برنامه بسیج برای مقابله و کاهش آسیب های بیماری کرونا طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی بود که بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نظر گرفته شد و همچنان با قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله گفت: سپاه و بسیج در کنار وظیفه ذاتی تامین امنیت و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی در مبارزه با کرونا و کمک به کادر درمان پیشگام بود و همچنان این فعالیت ها و حمایت از کادر درمان ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: انجام واکسیناسیون عمومی جامعه توسط سپاه و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی در دستور کار است و بسیج تمام قد در این راستا پای کار آمده و همه ظرفیت ها به کارگیری خواهد شد.

کریمی متذکر شد: همچنین تهیه و توزیع کمک های مومنانه یکی از اقدامات مهم برای کاهش آسیب های بیماری کرونا بود که تاکنون بیش از ۳۱۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و این اقدام همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در طول این سالها با عملکرد خود نشان داده در هر شرایطی همراه مردم و در کنار مردم است و آمادگی کامل برای حماسه آفریدن و نقش آفرینی در هر بلا و بحرانی است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها