مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی:

اجرای ۵ پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان مرکزی

محترمی گفت: ساخت ۱۸ منزل مسکونی برای ولی نعمتان اتقلاب، اجرای ۵ پروژه انتقال آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه و پخت بیش از یکصد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 29July 2021

گروه های جهادی موتور پیشران جامعه اسلامی هستند/ اجرای ۵ پروژه انتقال آب در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی استان مرکزیبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «امید محترمی» مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی عصر امروز (پنج شنبه) در بازدید از از گروه‌های جهادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مستقر در روستای گل تپه اراک اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم بسیج سازندگی توانمند سازی، حمایت و پشتیبانی از ادوهای جهادی است که این رویکرد در طی این سال ها موجب تخصصی شدن گروه های جهادی شده که در سطح استان مرکزی یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با رویکرد تخصصی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی پناهگاه جهادگران و تلاش گران برای خدمت به مردم و جامعه است و با رویکرد امید آفرینی و ایجاد نشاط انقلابی از گروه های جهادی حمایت می کند. گروه های جهادی به عنوان موتور پیشران جامعه اسلامی نقش مهمی در اعتلا و پیشرفت جامعه دارند و بسیج سازندگی با رویکرد تسهیل گری در حرکت های جهادی بسیج در این راستا گام برمی دارد.

محترمی بیان کرد: جهادگران بسیج سازندگی با جهاد مستمر خود در عرصه های مختلف همواره تهدیدات را به فرصت ها تبدیل کرده اند و در همه میدان های خدمت رسانی حضور فعال داشته اند. مهمترین وظیفه گروه های جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی کادر سازی برای انقلاب است و اردوهای جهادی امروز علاوه بر رویکرد خدمت به مردم نقش مهمی در تربیت و پرورش مدیران آینده ایران اسلامی دارند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: گروه های جهادی بسیج در دهه امامت و ولایت همچون سایر مقاطع برنامه های ویژه ای برای اطعام نیازمندان، ساخت منازل محرومین، اجرای پروژه های محرومیت زدایی ،ارائه خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم ،برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی، اهدای جهیزیه و اجرای نهضت کمک مومنانه داشتند که بیش از ۹۰ گروه جهادی در این راستا نقش آفرینی کردند.

محترمی افزود: ساخت ۱۸ منزل مسکونی برای ولی نعمتان اتقلاب، اجرای ۵ پروژه انتقال آب، اهدای ۳۰ سری جهیزیه و پخت بیش از یکصد هزار پرس غذای گرم در دستور کار جهادگران بسیج سازندگی بوده است. به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه جهادی جوانان و نوجوانان امروز شاهد هستیم گروه های جهادی بسیج در گوشه به گوشه استان به مردم خدمات ارایه می دهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار