فرماندار سرپل ذهاب:

غدیر، تاریخ بشریت را تا قیام قیامت پرمعنا کرد

«فرزادی‌پور» گفت: غدیر یک مکان است که با رخدادی مبارک همه مکان‌ها و زمان‌ها را در نوردید و تاریخ بشریت را تا قیام قیامت پرمعنا کرد.
کد خبر: ۴۶۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ - 29July 2021

غدیر، دوره های تاریخ بشر را تا قیام قیامت پرمعنا کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «نورالدین فرزادی‌پور» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز با تبریک عید غدیر به همه مسلمانان جهان اظهار داشت: اعلان و معرفی امام‌المتقین حضرت علی (ع) توسط نبی مکرم اسلام (ص)، به عنوان جانشین و ولی مسلمین جهان پس از خود، اسلام را  پُر ثمر کرد. غدیر یک مکان است که با رخدادی مبارک همه مکان ها و زمان‌ها را در نوردید و تاریخ بشریت را تا قیام قیامت پرمعنا کرد.

فرزادی‌پور گفت: واقعه غدیر زمان و مکان را در حصر خود و به تبع آن، ولایت امام علی (ع) هم در انحصار هیچ مذهب و عقیده خاصی در هیچ زمانی قرار نداشته و ندارد.

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: عید غدیر بر تارک اسلام خوش درخشیده و منشاء سرافرازی، تسری و تبلور ارزش‌های الهی است.

فرزادی پور ادامه داد: بدون تردید در مشی سیاسی و ولایی او رعایت حقوق شهروندی، نه تنها بر مبنای انسان و بدون در نظر گرفتن گرایش های مذهبی و دینی و سیاسی در اوج خود قرار گرفت بلکه به مردم عصر خویش می فرمود: «بدون ترس و هراسی با او سخن بگویند، با من سخنانی که با گردنکشان گفته می شود نگویید و آن چه را از مردم خشمگین پنهان کرده، از من پنهان نکنید.» بی تردید همای رحمت او بر تمام عاشقانش در اقصی نقاط دنیا به ویژه مسلمانان جهان احاطه دارد.

وی بیان کرد: حُبً علی در ژرفای وجود یکایک آحاد ملت ما نقش بسته و مفتخر به پیمودن راه آن امام همام هستیم. این عید بزرگ را به آحاد مردم ولایت مدار و ارادتمندان به شخصیت جاوید و شامخ علی (ع) اعم از شیعه، سنی تبریک و شادباش می‌گویم، امید که در سایه آن حضرت به تالیف قلوب و اتحاد که آرزوی دیرینه و خواستگاه درونی ماست برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار