مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار است

سرهنگ کریمی گفت: در سال جاری چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار است. این کتاب‌ها با موضوع تاریخ شفاهی، تاریخ توصیفی، خاطرات رزمندگان، شهدا و جانبازان، راهیان نور، شعر، داستان کوتاه، رمان، قطعه‌های ادبی، آلبوم عکس، کودک و نوجوان، پدران و مادران شهدا در حال تدوین هستند.
کد خبر: ۴۶۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ - 29July 2021

چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در برنامه عصرانه شعر غدیر و رونمایی از کتاب مجموعه شعر «گلوله‌های ممنوعه» اظهار داشت: ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی از ابتدای سالجاری و با محوریت ادامه راه کنگره شهدای استان مرکزی و با حضور دستگاه های مختلف در سطح استان و شهرستان ها تشکیل شده لست.

وی افزود: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری که در دیدار با اعضای ستاد کنگره مطرح شد، ادامه راه کنگره شهدای استان مرکزی بود که سال گذشته از طریق ستاد چهل سالگی دفاع مقدس و امسال تحت عنوان ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت این موضوع دنبال می شود.

کریمی گفت: مخاطب کلام مقام معظم رهبری همه مردم و مسئولین استان مرکزی هستند و لذا امروز وظیفه سنگینی در قبال این مسئله داریم و آنچیزی که مهم است باید همه توان را با محوریت مردم برای گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت پای کار بیاوریم.

وی بیان کرد: سعی داریم رویکرد برنامه های ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت در سالجاری برای اجرای برنامه ها کاملا مردمی باشد چراکه هر اقدامی با محوریت مردم انجام شود قطعا ماندگار خواهد بود.

کریمی اضافه کرد: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و در راستای برنامه های تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور تبیین ارتباط فرهنگ دفاع مقدس با واقعه مهم غدیر و ولایت شعرخوانی شعرای برجسته استان با موضوع غدیر و دفاعدمقدس برگزار شد. همچنین در راستای تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی از کتاب مجموعه شعر گلوله های ممنوعه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در دستور کار است که که این کتاب ها با موضوعات تاریخ شفاهی، تاریخ توصیفی، خاطرات رزمندگان، شهدا و جانبازان، راهیان نور، شعر، داستان کوتاه، رمان، قطعه های ادبی، آلبوم عکس، کودک و نوجوان، پدران و مادران شهدا و سایر موضوعات دیگر در حال تدوین هستند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار