امام‌جمعه مهاباد:

نظارتی بر فضای مجازی وجود ندارد

مامومستا «امامی» گفت: بسیاری از مشکلات خانوادگی و قضایی در فضای مجازی اتفاق افتاده که هیچ‌گونه نظارتی در آن توسط دستگاه‌های اجرایی وجود ندارد.
کد خبر: ۴۶۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 30July 2021

نظارتی بر فضای مجازی وجود ندارد

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، ماموستا «عبدالسلام امامی» امام جمعه مهاباد، امروز، در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی با اشاره به اینکه دسترسی آسان به اینترنت مطالبه همه مردم است، اظهار داشت: البته فضای مجازی نیز نیاز به نظارت و ساماندهی دارد.

وی افزود: بسیاری از مشکلات خانوادگی و قضایی در فضای مجازی اتفاق افتاده که هیچ گونه نظارتی در آن توسط دستگاه های اجرایی وجود ندارد.

امام جمعه با تاکید بر اینکه هیچ وقت محدود کردن مردم موفقیت آمیز نبوده، ادامه داد: ساماندهی و نظارت بر فضای مجازی برای جلوگیری از فریب جوانان، توهین و افترا و نا امنی امری اجتناب ناپذیر است.

ماموستا امامی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی نیاز به نظارت و فرهنگ سازی دارد، عنوان کرد: فیلتر کردن و محدودسازی دسترسی به اینترنت در زمان های گذشته نشان داده که هیچ کدام راه حل مناسبی برای حل موضوع نیست.

وی با اشاره به برگزاری المپیک توکیو و آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی کشورمان گفت: ورزشکار اهل کشور الجزایر با عدم حضور در مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی برای همیشه قهرمان ماند و مورد استقبال باشکوه ملت خود قرار گرفت که جای قدردانی دارد.

ماموستا امامی همچنین ضمن ابزار نگرانی از شیوع دوباره کرونا نیز بیان کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار