امام جمعه ابرکوه:

تعارض حقوق بشر غربی با اسلام امری روشن است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: تعارض حقوق بشر غربی با اسلام امری روشن است و دلیل آن هم این است که فرهنگ انسان ساز اسلامی با فرهنگ فاسد غربی در تعارض است
کد خبر: ۴۶۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 30July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه شهرستان ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، اظهار داشت: تجربه بزرگ، اما تلخ و درس آموزی که در این دولت به دست آمده، درس بزرگ بی اعتمادی به غرب است؛ زیرا غربی‌ها گویا مأموریت خود را فقط در ضربه زدن به ما می‌دانند و جا‌هایی هم که ضربه نزدند نتوانستند نه اینکه نخواستند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: در این دولت دیدیم که سرانجام امید به وعده‌های پوچ غرب ناکامی و شکست و نتیجه اعتماد و امید به مردم، موفقیت و پیشروی بود. اساساً شعار توسعه سیاسی دولت آسیب‌رسان اصلاحات، نتیجه‌اش به حاشیه راندن توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شد و سرانجام کشور را به پرتگاه کشاند.

حسینی به مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: ۲۵ ذی حجه روز خانواده نام گرفته است. خانواده مجموعه‌ای است که باید در پرتو ایمان، عفاف، پاکی و دینداری به کمال فضائل و ارزش‌ها برسد؛ اما متأسفانه امروز توسط فرهنگ مبتذل و مخرب غرب، شیرازه اش از هم گسیخته و با این ماهواره‌ها و فضا‌های مجازی مورد هدف در بمباران فساد و زشتی و تباهی و نابودی قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: مردم عزیز ما فرزندان خود را آگاه کنند تا جوانان بیشتر به عمق فاجعه‌ای که نه فقط سعادت فردا را بر باد داده بلکه همین امروز به نسل جوان را آسیب معنوی رسانده است، پی ببرند.

خطیب جمعه ابرکوه در ادامه به تعارض حقوق بشر غربی با اسلام اشاره کرد و افزود: این تعارض امری روشن است و دلیل آن هم این است که فرهنگ انسان ساز اسلامی با فرهنگ فاسد غربی در تعارض است. دنیای غرب حقوق بشر را در منافع خود تعریف می‌کند و غیر خود را بشر نمی‌داند و این یکی از سرفصل‌های مهم چالش بین حقوق بشر آنان و حقوق بشر اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار