رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی اولویت دولت جدید باشد

امام جمعه بخش بهمن گفت: تردیدی نیست که رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی و تلاش میان مدت و بلند مدت برای تحقق اقتصاد باید اولویت اصلی دولت آیت‌الله رئیسی باشد که این مطالبه عموم مردم است.
کد خبر: ۴۶۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 30July 2021

رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی اولویت دولت جدید باشدبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «رضا علیزاده» امام جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین روز‌های دولت دوازدهم، اظهار داشت: در طول خدمت هشت ساله این دولت یک تجربه بزرگ، تلخ، ولی درس آموز به دست آمد و آن درس بی‌اعتمادی به غرب است که آیندگان باید از این درس استفاده کنند.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد. هر جا بتوانند به ما ضربه می‌زنند و جایی که ضربه نمی‌زنند امکانش را ندارند؛ لذا دشواری‌های امروز ما هم به خاطر اعتماد به غرب است.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جلوگیری از احتمال تکرار این تجربه ناخوشایند برای دولت‌های بعدی این واقعیت را هشدار دادند که برای برون رفت از مشکلات توجه به ظرفیت‌های داخلی و معطل نگه نداشتن کشور مهم است؛ چراکه ماحصل ۸ سال تکیه به غربی‌ها نه تنها سودی برای کابینه یازدهم و دوازدهم نداشت؛ بلکه خاطره تلخی از آن‌ها در ذهن مردم نقش بست.

علیزاده ادامه داد: تا آغاز کار دولت جدید کمتر از پنج روز دیگر مانده است و تردیدی نیست که رفع فوری مشکلات معیشتی و اقتصادی و تلاش میان مدت و بلند مدت برای تحقق اقتصاد باید اولویت اصلی دولت آیت الله رئیسی باشد. زیرا این مطالبه عموم مردم است که در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خصوصا درماه‌های اخیر تکرار شده است.

وی با تأکید بر اینکه ساختن ایران با عزم جهادی میسر است، خاطرنشان کرد: اگر دولت بتواند تولید را رونق دهد و موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارد بسیاری از مشکلات مانند تورم و اشتغال حل می‌شود.

خطیب جمعه بخش بهمن در ادامه به حضور مقتندرانه ایران در رژه دریایی روسیه اشاره کرد و گفت: در این رژه دریایی ۵۴ کشتی جنگی از جمله سه ناوچه از هند، ایران و پاکستان، ۴۸ فروند هواپیمای جنگی و چهار هزار نیروی نظامی شرکت داشتند. اولین پیام حضور ایران در این رژه آمادگی نیروی دریایی ارتش در دوران تحریم و پیام دیگر خودکفایی ایران در صنعت دریانوردی است.

علیزاده در ادامه به پیش رو برودن روز مباهله اشاره و خاطرنشان کرد: مباهله نقطه عطفی در تاریخ اسلام است. در این روز بار دیگر نور اسلام در افاق هستی درخشیدن گرفت و عالمیان در سال نهم هجرت، حقانیت نبوت پیغمبر (ص) و اهل بیت (ع) را برای چندمین بار به تماشا نشستند؛ لذا مباهله غدیر دوم محسوب می‌شود و مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها