امام‌جمعه سلسله:

کشورهای استعمارگر در دنیا به‌جز پول و زور هیچ‌چیزی نمی‌شناسند

حجت‌الاسلام امیدی گفت: کشورهای استعمارگر در دنیا به‌جز پول و زور هیچ‌چیزی نمی‌شناسند و هرچه هم راجع به حقوق بشر بگویند چیزی جز تمسخر کردن این موضوع نیست.
کد خبر: ۴۶۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ - 30July 2021

کشورهای استعمارگر  هرچه راجع به حقوق بشر بگویند چیزی جز تمسخر کردن این موضوع نیست به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «مراد امیدی» امام جمعه «سلسله» در خطبه‌های این هفته این شهر، اظهار داشت: نهم مردادماه ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) است و یکی از شاخصه‌های ایشان صبر و کظم غیظ بود، صفتی که الآن در جامعه ما به‌ندرت دیده می‌شود و نمونه آن را می‌توان در دادگاه‌ها و همچنین آمار بالای طلاق دید.

وی با اشاره به سالروز حقوق بشر و کرامت انسانی، افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: امروز بی‌اعتبارترین سیاست‌مداران در جهان همان چند کشور غربی هستند که ادعای حقوق بشر سَر می‌دهند ولی مطلقاً به انسان و انسانیت اعتقادی ندارند.

امام‌جمعه سلسله عنوان کرد: کشورهای استعمارگر در دنیا به‌جز پول و زور هیچ‌چیزی نمی‌شناسند و هرچه هم راجع به حقوق بشر بگویند چیزی جز تمسخر کردن این موضوع نیست.

وی با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: در این جلسه رهبر انقلاب تعبیرهایی مطرح کردند که قابل‌تأمل و بحث است.

امیدی با اشاره به بخشی از سخنان رهبر انقلاب در مورد خدمت‌رسانی، بیان کرد: دولت روحانی نشان داد که نه به مردم خدمت کرده است و نه به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کرد.

امام‌جمعه سلسله گفت: دولت روحانی نشان داد که اعتماد به غرب هیچ سودی ندارد و هرجایی به آن‌ها اعتماد کردند ضرر کردیم و آنجایی که روی پای خود ایستادیم موفق شدیم.

وی با اشاره به فضای مجازی و مطالبی که افراد هرچه دوست دارند در آن می‌نویسند، بیان کرد: بعضی‌ها بدون هیچ ابایی وارد حریم ائمه جمعه می‌شوند و نمی‌دانند که این حریم متعلق به حریم ولایت است و وقتی‌که حریم‌ها شکسته شود مردم از دین زده می‌شوند.

امیدی به موضوع گرانی مرغ و نبود این کالا در بازار و هم‌چنین عدم‌ نظارت مسئولین شهرستان الشتر گلایه داشت و گفت: چرا مردم باید برای خریدن مرغ از کارت ملی استفاده کنند و این خیلی دردآور است.

امام‌جمعه سلسله به نمایندگی محور بودن بعضی ادارات شهرستان ازجمله اداره راه و شهرسازی گلایه داشت و افزود، امیدواریم با پیگیری‌های مسئولین شهرستان و‌ نماینده مجلس این مشکل زودتر حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار