به مناسبت روز جانباز و سالروز میلاد علمدار کربلا؛

زیباترین فرصت پرواز بر بال‌های شکسته جانبازان

جانبازان یادآوران دلاوریِ مردانِ عباس گونه‌ی وطنمان هستند که امروز به یادگار از آن روزها به جا مانده‌اند. زیباترین فرصت پرواز را بر بال‌های شکسته جانبازان می‌توان دید.
کد خبر: ۴۶۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ - 23May 2015

زیباترین فرصت پرواز بر بال‌های شکسته جانبازان

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، جنگ یک میهمان ناخوانده در کشورمان بود. به گمانمان این میهمان به زودی رخت بر میکند و از مرز و بوم کشورمان خارج میشد اما همچون مارهای سیری ناپذیر ضحاک بر جان مردم بی دفاع کشورمان افتاد و هشت سال جنگ باطل علیه حق ادامه یافت.

با گذشت 35 سال از جنگ تحمیلی شهدا، جانبازان و حماسههایشان را فراموش نکردهایم، مگر میشود حماسه، شهادت، هویزه، طلائیه، خرمشهر، بستان، خرازی، باکری، چمران و بابارجب و... را فراموش کرد.

شهدا رفتند و ما ماندیم. ماندیم تا به یاد داشته باشیم دلاوری مردان بی ادعایی را که زیرآتش دشمن زندگی را به بازی گرفتند.

جانبازان یادآوران دلاوریِ مردانِ عباس گونهی وطنمان هستند که امروز به یادگار از آن روزها به جا ماندهاند. زیباترین فرصت پرواز را بر بالهای شکسته جانبازان میتوان دید.

جانباز سید جواد شرفی

جانباز حاج رجب محمدزاده

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جانباز رمضانعلی کاوسی
|
-
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
سلام
جانباز قطع نخاع گردنی رمضانعلی کاوسی هستم. طی یک سال گذشته دو کتاب در باره ی دفاع مقدس تالیف کرده ام. کتاب "تیغهای گل رز" شامل خاطرات 25 جانباز و آزاده و کتاب دیگرم با عنوان "پرواز با بال شکسته" خاطرات رزمندگان شهرضا از فرماندۀ شهید سید جمال طباطبایی است. راهنمایی بفرمایید چگونه این دو جلد کتاب را برایتان ارسال کنم تا در سایتتان معرفی کنید. 0913؟؟1810 لطفا شماره تلفن را در این کامنت آشکار نکنید. متشکرم.

خبرگزاری دفاع مقدس:
جانباز عزیز جناب آقای کاوسی . ضمن تشکر
شما از طریق پست الکترونیک خبرگزاری می توانید ضمن ارسال متن کتاب و خلاصه معرفی آثار را هم ارسال نمائید تا در اولین فرصت معرفی شوند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار