پدر شهیدان «نعمتی» آسمانی شد

پدر شهیدان «حبیب‌الله و نعمت‌الله نعمتی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۶۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ - 31July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حاج «نجفقلی نعمتی» پدر شهیدان «حبیب الله و نعمت الله نعمتی» به علت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان «نعمتی» آسمانی شد

پیکر مطهر این پدر شهید امروز (شنبه) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم قدرشناس و شهیدپرور در دابودشت آمل تشییع و در جوار فرزندان شهیدش در گلزارر شهدای روستای «دنگپیا» خاکسپاری شد.

«نعمت الله نعمتی» فرزند «نجفقلی» چهارم آبان ۱۳۴۳ در روستای دنگپیای بخش دابودشت آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر شرق دجله (تبور) به شهادت رسید.

پدر شهیدان «نعمتی» آسمانی شد

فرازی از وصیتنامه شهید

«این همه رزمندگانی که در جبهه جنگ حضور دارند آن‌ها مثل ما انسانند و دوست دارند در بین خانواده خودشان باشند و زندگی کنند، اما می‌بینید که اسلام در خطر است دین و قرآن در خطر است و نمی‌توانید طاقت بیاورید و بر علیه دشمنان اسلام و نبرد می‌خزند و آنقدر می‌جنگند تا پیروز شوند و بنده از شما می‌خواهم که زیاد مراسمی به پا نکنید و خودتان را زیاد ناراحت نکنید و صبر داشته باشید و شما باید الگوی پدر و مادر و الگوی خانواده شهدای دیگر باشید.»

همچنین «حبیب الله نعمتی» در پنجم مهر ۱۳۴۲ در روستای دنگپیای دابودشت آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۶۱ در خط مرزی عین خوش به شهادت رسید.

پدر شهیدان «نعمتی» آسمانی شد

فرازی از وصیتنامه شهید

به شما عزیزان توصیه می‌کنم که تا پای جان تابع و پشتیبان ولایت فقیه باشید. به یکدیگر خوبی کنید و زندگی را آنگونه ادامه دهید که خدا و قرآن و پیامبر خدا فرموده‌اند. دنباله‌رو روحانیت متعهد باشید و در کار‌های خود مسیری را انتخاب کنید که دنیا دوستی در آن نباشد. عزیزان شما را سفارش می‌کنم به مطالعه زیاد، که باعث می‌شود دید بازتری نسبت به همه مسائل داشته باشید و تصمیمات بهتری در زندگی بگیرید. ازخواهرانم می‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنند که برترو بالاتراز خون شهید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار