همزمان با سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» صورت گرفت؛

افزایش تولید کارخانه «حجاب» شهرکرد

مدیر کارخانه «حجاب» شهرکرد گفت: تولید اسمی این شرکت ۱۰ میلیون متر در سال بوده و خوشبختانه با افزایش ظرفیتی که داریم، این عدد به ۱۶ میلیون متر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۶۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 01August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محمدحسن میری» مدیر کارخانه «حجاب» شهرکرد در جمع فعالان رسانه‌ای، با اشاره به تاریخچه شروع فعالیت این واحد تولیدی از سال ۱۳۹۵، کیفیت بالا و قیمت پایین را دو ویژگی محصولات این کارخانه دانست که باعث اسقبال خوبی از سوی مشتریان شده است.

وی افزود: تولید اسمی این شرکت ۱۰ میلیون متر در سال بوده و خوشبختانه با افزایش ظرفیتی که داریم این عدد در حال حاضر به ۱۶ میلیون متر افزایش پیدا کرده است.

میری خاطرنشان کرد: می‌توانیم بگوییم کارخانه «حجاب» شهرکرد، تنها کارخانه چادر مشکی فعال در داخل کشور و حتی خاورمیانه است.

وی با اشاره به تولید انواع و اقسام پارچه چادر مشکی در این کارخانه، از ورود پارچه‌های بی‌کیفیت بسیار ارزان به داخل بازار گلایه کرد و افزود: خواهش ما از مردم ایران این است که پارچه ما را آزمایش و مقایسه کنند و از محصولات خارجی با قیمت پایین و کیفیت خیلی ناچیز استفاده نکنند.

سرهنگ پاسدار «البرز لَله‌گانی» مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم (ع) نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین با توجه به برنامه‌های سپاه قمربنی هاشم (ع) در هفته حجاب و عفاف، طرح بازدید از کارخانه «حجاب» شهرکرد با حضور خبرنگاران بسیجی برگزار شد.

وی افزود: هدف ما از این بازدید رسانه‌ای، آشنایی بیشتر خبرنگاران با محصولات متنوع و باکیفیت این کارخانه و معرفی آن در بحث استانی، ملی و بین‌المللی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: متأسفانه در بحث حجاب و عفاف کمتر به محصولات داخلی توجه شده و طی بازدیدی که انجام شد، مشاهده کردیم انواع و اقسام محصولات در برند‌های مختلف با کیفیت بین‌المللی حتی بالاتر از استاندارد‌های ملی تولید می‌شود؛ اما متأسفانه با توجه به نبود بحث تبلیغات مؤثر در بحث مدیریت این کارخانه، شاید میزان آگاهی مردم از محصولات کم است.

لَله‌گانی گفت: هدف دیگر از بازدید فعالان رسانه‌ای از کارخانه حجاب شهرکرد، رساندن مشکلات و موانع در بحث تولید به گوش مسئولان استانی و کشوری است که امیدواریم ان‌شاءالله با کار‌هایی که انجام می‌شود، شاهد شکوفایی و رونق بیش از پیش این کارخانه و دیگر واحد‌های تولیدی استان و کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار