فرماندار قصرشیرین:

امنیت قصرشیرین مرهون حضور ارزشمند نیروهای نظامی و انتظامی است

«تاتار» گفت: امروز قصرشیرین با وجود مرزهای طولانی دارای امنیت و اقتدار بالایی است که این موهبت مرهون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
کد خبر: ۴۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ - 01August 2021

امنیت قصرشیرین مرهون حضورارزشمند نیروهای نظامی و انتظامی استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین اظهار داشت: امروز قصرشیرین با وجود مرزهای طولانی دارای امنیت و اقتدار بالایی است و آرامش دارد که این موهبت مرهون تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است. در گذشته مردمان این منطقه امنیت نداشتند ولی به برکت شکل گیری انقلاب و ایثار و جانفشانی شهدا امنیت کنونی شکل گرفته که باید قدردان آن باشیم.

وی بيان کرد: سپاه پاسداران در دامن انقلاب شکل گرفت و بازی توانمند برای کشور و در کنار نیروهای نظامی و امنیتی است،  یک نهاد مردمی است که شاهد خدمات خوب پاسداران در تمام عرصه ها هستیم. سپاه شهرستان در همه بحران ها یار و مددکار ما بوده و در همه کارها پیشرو است و خدمات ارزشمند آنها در اربعین شایسته تقدیر است و در جریان سیل، زلزله و امروز مقابله با کرونا بسیار خوب عمل کرده‌اند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار «مراد علی حسنی» فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین قدردانی و سرهنگ «محسن دارابی» به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان معرفی شد.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار