معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید عنوان کرد؛

برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان در گلزار‌های شهدا و بیمارستان‌ها

سردار سلیمانی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس در مکان‌های عمومی از جمله گلزار‌های شهدا و در بیمارستان‌ها گفت: این برنامه‌ها باید دارای جاذبه‌ی خلاقانه و اثرگذار باشد.
کد خبر: ۴۶۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 01August 2021

نشست ستاد برنامه‌ریزی مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین نشست ستاد برنامه‌ریزی مراسم و مناسبت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری به‌منظور هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، امروز (یکشنبه) با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد برگزار شد.

سردار «یعقوب سلیمانی» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با اشاره به هماهنگی و هم‌افزایی برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد متولی شهدا و ایثارگران نقش مهمی برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با برگزاری یادبود شهدا و آزادگان و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و هفته دفاع مقدس دارد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل آغاز پیک پنجم گسترش ویروس کرونا برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نگاه ما برای برگزاری این برنامه‌ها این است که این برنامه‌ها هدفمند بوده و بتواند بر مخاطبان تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان و هفته دفاع مقدس در مکان‌های عمومی از جمله گلزار‌های شهدا و در بیمارستان‌ها عنوان کرد: همانند برنامه‌های سال‌های گذشته از جمله حضور آزادگان در بیمارستان و تجلیل از مدافعان سلامت تدبیری صورت بگیرد که این برنامه‌ها دارای جاذبه‌ی خلاقانه و اثرگذار باشد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دفاع مقدس ما تجلی‌گاه حقانیت، استقلال و هویت نظام بود، افزود: دنیا ما را از دریچه سال‌های دفاع مقدس تجزیه و تحلیل می‌کند برای همین باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با اشاره به نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تجلیل فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: بنیاد افضل نهاد‌ها است و باید به عنوان مرجع و محلی برای رجوع ایثارگران باشد تا بتوانند در این نهاد احساس آرامش و تعلق‌خاطر داشته باشند. اگر بخواهیم در بنیاد شهید و امور ایثارگران اثرگذار باشیم باید به خط بزنیم و وارد میدان عمل شویم. رسالت ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در وهله اول حرف برای گفتن داشته باشیم و به آن عمل کنیم.

سردار سلیمانی با تأکید بر مشارکت جدی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ستاد گرامیداشت دفاع مقدس گفت: باید حضور چشم‌گیری در برنامه‌های دفاع مقدس داشته باشیم و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت برنامه‌محور نقش فعالی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور ایفا کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار