برگزاری جلسه کارگروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان + تصاویر

شانزدهمین جلسه کارگروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 01August 2021

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، شانزدهمین جلسه کارگروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد.

اساتید حاضر در جلسه به لزوم اولویت‌بندی کتب دفاع مقدس استان جهت ارزیابی تاکید کردند و مباحثی در خصوص تفاوت‌های تاریخ شفاهی و خاطره بیان کردند.

برگزاری جلسه کار گروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان + تصاویر

اعضاء کار گروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان در پایان با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، مطالبی در راستای موضوعات جلسات  این کارگروه بیان کردند.

برگزاری جلسه کار گروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان + تصاویر

سرهنگ رشیدی نیز در ادامه ضمن قدردانی از اعضا کارگروه علمی ادبی دفاع مقدس لرستان جهت برگزاری جلسات و همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: این کارگروه یک پشتوانه قوی علمی برای تولید آثار فاخر با موضوع دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اهمیت چاپ و نشر کتب دفاع مقدس افزود: هدف از تولید و انتشار کتب با موضوع دفاع مقدس، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و انتقال تجربیات به دست آمده از آن دوران هشت ساله به نسل جوان و آیندگان است. بنابراین هر چه کیفیت ارائه مطالب در این کتب بیشتر باشد، در انتقال پیام به مخاطب موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام/     

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار