معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید قزوین:

مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری به ايثارگران استان قزوین ارائه می‌شود

«نسخه‌چی» گفت: مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در رشته‌های مختلف طبق زمان‌بندی از فردا به داوطلبان شاهد و ايثارگر استان قزوين ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 02August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «فاطمه نسخه‌چی» معاون فرهنگی و آموزشی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين با اشاره به اعلام نتایج قبولی کنکور 1400 اظهار داشت: مشاوره تحصیلی انتخاب رشته به داوطلبان شاهد و ايثارگر آزمون سراسری استان قزوين که مجاز به انتخاب رشته شدند از روز سه‌شنبه (12 مرداد) آغاز و تا هجدهم مرداد ادامه دارد.

وی افزود: مشاوران تحصيلی مجرب مشاوره‌های لازم را به داوطلبان در روزهای سه‌شنبه 12 مرداد به رشته علوم تجربی، چهارشنبه 13 مرداد به رشته علوم انسانی و پنجشنبه 14 مرداد به رشته‌های علوم ریاضی، هنر و زبان، مشاوره ارائه خواهند داد.

نسخه‌چی‌ ادامه داد: همچنین مشاوران تحصيلی به داوطلبان در روزهای شنبه 16 مرداد به رشته علوم تجربی، یکشنبه 17 مرداد به رشته علوم انسانی و دوشنبه 17 مرداد به رشته‌های علوم ریاضی، هنر و زبان مشاوره‌ ارائه می‌دهند.

اين مسئول گفت: داوطلبان شاهد و ايثارگر آزمون سراسری شهرستان‌های قزوين و البرز بايد براساس رشته تحصيلی خود در روزهای ياد شده از ساعت 8 تا 13:30 به منظور دريافت مشاوره در امور انتخاب رشته به بنياد شهرستان قزوين مراجعه کنند.

وی متذکر شد: همچنین داوطلبان شاهد و ايثارگر آزمون سراسری شهرستان‌های تاکستان، آبیک و بوئین‌زهرا باید به مکان‌هایی که توسط مسئولان بنیاد اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار