شهید امرالله کاظمى: خواهران! زینب‌گونه زندگى کنید

شهید امرالله کاظمى در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهرانم باید زینب‌گونه زندگى کنید و همچون زینب فداکار باشید. برادرانم شما هم باید هدف و کار مرا دنبال کنید تا پیروزى اسلام را با چشمتان ببینید.
کد خبر: ۴۶۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲ - 02August 2021

شهید امرالله کاظمى: خواهران! زینب گونه زندگى کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید امرالله کاظمى

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بى پایان به رهبر انقلاب اسلامى و همچنین خانواده عزیزم لازم دانستم در این لحظه حساس مطالبى را به خانواده عزیزم عرض نمایم.

سلام بر پدر و مادرم که با رنج‌هاى فراوان مرا به این سن و سال رساندند و مرا تحویل خدا و مکتب برحقش دادند. پدر و مادر بهتر از جانم مى‌دانم که درباره زندگى من رنج‌ها و مشقت‌هاى بسیارى را متحمل شده‌اید و در این لحظه خواسته من از شما این است که حلالم کنید. انتظار دارم در شهادت من زیاد ناراحت نباشید مخصوصاً مادرم که شاید برایش سخت باشد که فرزندى را از دست داده ولى باید بداند در راه خدا او را
داده است. مادرم، سرت را بالا بگیر و افتخار کن و با روحیه شاد همیشه در مجمع مردم وارد شد و آن‌ها را دلدارى ده و غیر از اسلام هیچ نگو و غیر از خدا به هیچ چیز نیندیش.

پدرم از شما مى‌خواهم بر سر قبرم گریه نکنى و براى من عزادارى نکنى بر سر قبرم شیرینى و شربت تقسیم کن و شادان و لبخندزنان با مردم حرف بزن، زیرا من آگاهانه این راه را انتخاب کرده‌ام و در راه خدا رفته‌ام، مگر نه این است که روزى همه ما به لقاءالله مى‌پیوندیم چه‌بهتر که این جان خود را براى احیاى مکتب حضرت محمد (ص) و جانشینان برحقش مخصوصاً سرور شهیدان فدا کنیم مگر نمى‌دانى که در آن زمان امام حسین (ع) فریاد زد (هل من ناصرا ینصرنى) آیا کسى هست مرا یارى دهد و هنوز منتظر جواب است تا امروز جوانان وطن ما به نداى بر حق او جواب مثبت دادند.

خواهرانم شما هم باید زینب گونه زندگى کنید و همچون زینب فداکار باشید و برادرانم شما هم باید هدف و کار مرا دنبال کنید تا پیروزى اسلام را با چشمتان ببینید.

پدر جان معلم شهید دکتر شریعتى مى‌گوید آن‌ها که رفتند کارى حسینى کردند و آن‌ها که ماندند باید کارى زینبى کنند و اگر نکنند یزید هستند پس به قول این معلم فداکارمان باید ما که اکنون زنده هستیم کارى زینبى کنیم تا یزیدى نباشیم امیدوارم که خدا از ما قبول کند این فداکاری‌ها را.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها