مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت الگوپذیری از فرهنگ دفاع مقدس در امر تولید و صنعت

«ابراهیمی» گفت: در مجموعه شرکت فولاد خوزستان نیز در حوزه صنعت و تولید در حال الگوپذیری از فرهنگ دفاع مقدس هستیم تا بتوانیم با دشمنان اقتصادی کشور مقابله و مبارزه کنیم.
کد خبر: ۴۶۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 02August 2021

ضرورت الگو پذیری از فرهنگ دفاع مقدس در امر تولید و صنعتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «امین ابراهیمی» مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت‌شان در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کرد.

ابراهیمی در ابتدای این دیدار‌ به اهمیت جایگاه خدمت در حوزه ایثار، جهاد و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: خیلی از کارها در جای خودشان ارزشمند هستند، ولی خدمت و فعالیت در سنگر حوزه دفاع مقدس اجر و قرب دیگری دارد.

وی افزود: ما نیز در حوزه صنعت و تولید در حال الگو پذیری از فرهنگ ایثار هستیم تا بتوانیم با دشمنان اقتصادی کشور مقابله و مبارزه کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: جمعیت زیادی از کارکنان و کارگران و البته بازنشستگان شرکت از جامعه ایثارگر و خانواده معظم شهدا هستند و این باعث افتخار ما است به همین دلیل ما در تلاش هستیم که بتوانیم هر هفته با یکی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر دیدار داشته باشیم و آنان را تکریم کنیم.

سردار حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و معاونین وی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: در حوزه خدمات اجتماعی و کمک های مومنانه شاهد حضور جهادی مجموعه فولاد خوزستان در مناطق حاشیه‌ای و محروم اهواز بودیم که این همت و تلاش انقلابی شما قابل تقدیر است.

وی در پایان ضمن تقدیر از «امین ابراهیمی» بابت ساخت یادمان شهدای گمنام شرکت فولاد خوزستان و دیدار مداوم به خانواده‌های شهدا خواستار ترویج فرهنگ جهاد و ایثار در بین کارکنان و کارگران شرکت شد و بیان داشت: امنیت حاکم بر کشور که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و هشیاری نیروهای مسلح کشور است باید زمینه ارتقا تولید را در همه صنایع بالا ببرد و مردم این احساس امنیت و اقتدار را لمس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار