رخصت سردار «حاجتی» از مادر شهید «گل زردان» برای پوشیدن لباس سرداری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که روز گذشته به درجه سرتیپ دومی نائل شد، امروز در اولین اقدام به دیدار مادر شهید «مهرداد گل زردان» رفت تا برای پوشیدن لباس و نشان جدید، رخصت بطلبد.
کد خبر: ۴۶۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ - 02August 2021

رخصت سردار «حاجتی» از مادر شهید «گل زردان» برای پوشیدن لباس سرداریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان که روز گذشته به درجه سرتیپ دومی نائل شد، امروز در اولین اقدام به دیدار مادر شهید «مهرداد گل زردان» رفت.

وی در این دیدار از مادر شهید گل زردان برای پوشیدن لباس و نشان جدید، رخصت طلبید و اظهار داشت: خدمت به خانواده‌های شهدا و دست‌بوسی از مادران شهدا لذت بخش‌ترین کارهاست.

سردار حاجتی افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعای خیر مادران شهداست و این عنوان‌ها، جایگاه‌ها و درجه‌ها همه بهانه‌هایی است که بیشتر و بهتر از گذشته خادم خانواده‌های شهدا، ایثارگر و رزمنده باشیم.

مادر شهید گل زردان با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش که هنوز پیکر مطهرش در خاک نیارمیده، برای سردار حاجتی در جایگاه جدید آرزوی موفقیت کرد و بیان داشت: یادم نمی رود که پسر شهیدم، مهرداد به خوابم آمد و سراغ عبدالرضا را می‌گرفت در حالی که قبل از آن من نام کوچک سردار حاجتی را نمی دانستم و اولین بار نام سردار را از زبان شهیدم فهمیدم.

وی خدمت صادقانه به خلق خدا را از خصلت های نیک سردار حاجتی دانست و متذکر شد: دوست دارم به نیابت از فرزند شهیدم و همه مادران شهدا لباس سرداری شما را قبل از اینکه به تن کنید متبرک به صلوات و نام شهدا کنم تا ان‌شاءالله در سنگر خدمت به شهدا و حوزه دفاع مقدس بیش از پیش موفق و سربلند شوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها