معاون روابط عمومی سپاه کربلا خبر داد؛

افتتاح یادمان شهدای روحانی استان مازندران

«ابراهیمی گتابی» از افتتاح یادمان شهدای روحانی استان مازندران در ستاد سپاه کربلا خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 02August 2021

افتتاح یادمان شهدای روحانی استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «علی ابراهیمی گتابی» معاون روابط عمومی سپاه کربلا عصر امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح یادمان شهدای روحانی استان مازندران در ستاد سپاه کربلا خبر داد و اظهار داشت: این مراسم سه‌شنبه ۱۲ مرداد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود. ستان مازندران دارای قریب به ۴۰۰ شهید روحانی است، بنابراین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز روحانی این یادمان احداث شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا هدف از احداث یادمان شهدای روحانی را نشان دادن نقش بارز روحانیت به ویژه شهدای روحانی مازندران در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس دانست و افزود: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل باعث تقویت روحیه و ایثار وشهادت در بین رزمندگان شده است.

سخنگوی سپاه کربلا با بیان این مطلب که احداث یادمان شهدای روحانی کمترین کار برای ادای دین به شهدای طلبه است، ادامه داد: شهدا با اهدای خون ارزش‌های الهی را احیا کردند چه بسا نباید بگذاریم یاد شهدا در اذهان جامعه کمرنگ شود.

سرهنگ پاسدار ابراهیمی گتابی در پایان سخنان خود به تداوم راه شهدا تاکید و اضافه کرد: رشد و پیشرفت جامعه درگرو عمل به وصیتنامه شهدا است و با تداوم راه شهدا اهداف عالیه انقلاب تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار