رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم:

اولویت اول پژوهشکده مکتب حاج قاسم تأمین منابع معتبر است

قهاری گفت: اولویت اول ما تأمین منابع معتبر در حوزه مکتب حاج قاسم و تولید منابع در این عرصه به صورت نرم افزار، کتاب و سامانه است تا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 03August 2021

اولویت اول پژوهشکده مکتب حاج قاسم تأمین منابع معتبر استحجت‌الاسلام محمدهادی قهاری رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، در خصوص فعالیت‎های این پژوهشکده در سال 1399 اظهار داشت: پژوهشکده در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و از سال 1400 شروع به کار کرده است که یک ردیف بودجه مستقل نیز در مجلس برای این پژوهشکده در نظر گرفته شده است. شورای سیاست گذاری پژوهشکده در سال 1400 تشکیل و پنج گروه پژوهشی برای این پژوهشکده به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این پژوهشکده ذیل دانشگاه شهید باهنر تعریف شده است، ابراز کرد: از ابتدای کار مدیر گروه و اعضای هئیت علمی هر گروه مشخص شده است و ما فعالیت پژوهشکده را به سبک و شیوه حاج قاسم شروع کرده ایم و با مراکز و سازمان هایی که در خصوص سپهبد شهید سلیمانی کار می کنند، رایزنی خود را آغاز کرده ایم تا موازی کار نشود.

حجت‌الاسلام قهاری عنوان کرد: هم اکنون در مرحله تدوین برنامه های راهبردی پنج گروه پژوهشی در سطوح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم تا بتوانیم اهداف، سیاست ها و اقدامات عملیاتی را انجام دهیم و لازمه این امر این است که با مراکزی که در راستای مکتب حاج قاسم فعالیت می کنند، ارتباط و رایزنی داشته باشیم تا کار تکراری انجام نشود.

رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم با بیان اینکه چنانچه عملکرد پژوهشکده مطلوب باشد، در سال های بعد بودجه این پژوهشکده افزایش پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد: اولویت اول ما تأمین منابع معتبر در حوزه مکتب حاج قاسم و تولید منابع در این عرصه به صورت نرم افزار، کتاب و سامانه است تا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار