نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی:

مرزبانان حافظان امنیت مرزهای کشور هستند

«اسماعیلی» مرزبانان را قوت قلب مرزنشینان منطقه و حافظان امنیت در مرز‌های کشور دانست و گفت: حفظ امنیت مناطق مرزنشین و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری در حوزه مناطق مرزی، در سایه مجاهدت و حضور مقتدرانه مرزبانان است.
کد خبر: ۴۶۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ - 03August 2021

مرزبانان حافظان امنیت مرزهای کشورندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «ولی اسماعیلی» نماینده مردم شهرستان «گرمی» در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ گرمی، اظهار داشت: مرزبانان قوت قلب مرزنشینان منطقه و حافظان امنیت در مرز‌های کشورند.

وی افزود: حفظ امنیت مناطق مرزنشین و پیشگیری از هرگونه ناهنجاری در حوزه مناطق مرزی، در سایه مجاهدت و حضور مقتدرانه مرزبانان است و تلاش‌های شبانه‌روزی مرزبانان تأمین‌کننده امنیت در منطقه است و این نعمت جای شکر گزاری دارد.

اسماعیلی به موضوع ضرورت توجه مسئولین کشور به مناطق مرزی و مرزنشین نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همانطور که در سفر تاریخی خود به شهرستان مرزی گرمی فرمودند مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است و حراست از خاک وطن توجه تمامی ارگان‌ها و نهاد‌های کشور را می‌طلبد، به لطف و مدد الهی مرزبانی در این خصوص مطلوب عمل کرده است و جای قدر دانی و نیاز به توجه جدی نیز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار