فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان خبر داد؛

آمادگی سپاه گیلان برای واکسیناسیون کل جمعیت استان در یک ماه

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به پیشنهاد سپاه استان گیلان به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در واکسیناسیون کرونا، گفت: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.
کد خبر: ۴۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ - 03August 2021

آمادگی سپاه گیلان برای واکسیناسیون کل جمعیت استان در یک ماهبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان اینکه کار سپاه، بسیج کردن همگان برای صیانت از انقلاب است، اظهار داشت: عمل نکردن به حرف امامین انقلاب برای کشور مشکل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه اخلاص مهم‌ترین نکته‌ای است که باید در کار‌ها به آن توجه شود، تصریح کرد: باید صادقانه حرف بزنیم و عمل کنیم و از هر چیزی که رنگ و بوی غیر خدایی دارد، فاصله بگیریم.

سردار عبدالله‌پور بدعهدی و عدم توجه به امانت را از جمله آسیب‌های موجود در مجموعه بسیج و سپاه دانست و افزود: بسیج و سپاه یک مرکز راهبردی است و خودش باید برای حل مشکلات برنامه‌ریزی کند.

وی با تاکید بر اینکه حجم کار در بسیج باید کم باشد، تاکید کرد: هر هزار نفر جمعیت باید یک پایگاه بسیج داشته باشد و تردد قدمی برای بسیجیان فراهم شود.

فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان اصل نظرخواهی و تعامل در بسیج را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: احترام به فکر دیگران باعث جذب بیشتر بسیجیان می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد سپاه «قدس» استان گیلان به دانشگاه علوم پزشکی جهت تسریع در امر واکسیناسیون کرونا، خاطرنشان کرد: توانایی واکسیناسیون کل جمعیت گیلان طی یک ماه با همکاری علوم پزشکی را داریم.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه تمام پایگاه‌های بسیج باید از نزدیک بازدید و مدیریت شوند، تصریح کرد: مردم بسیار خوبی داریم که در برابر سختی‌ها و مشکلات صبور هستند و اعتراضات و گله‌های آن‌ها نیز به حق است؛ زیرا عملکرد مسئولان در برخی موارد بسیار ضعیف است.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مسئولان گیلانی در کنترل بازار مرغ، اظهار داشت: مصرف مرغ استان کمتر از میزان تولید آن است، اما باز هم کمبود داریم که مایه تأسف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار