فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

همه ارگان‌ها باید در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بکوشند

سرهنگ «قاسمی» با بیان اینکه سپاه در کنار مجموعه نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات است، گفت: همه ارگان‌ها باید در کنار یکدیگر جهت صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بکوشند.
کد خبر: ۴۶۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ - 03August 2021

همه ارگان‌ها باید در صیانت از دستاورد‌های انقلاب بکوشندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «علی اکبر قاسمی» فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت، با بیان این‌که مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، وظیفه سخت و طاقت فرسایی بر عهده دارد، اظهار داشت: صیانت از مجموعه سپاه و بسیج در موضوعات دینی و سیاسی کار بزرگی است که برعهده نماینده ولی فقیه در سپاه است.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار مجموعه نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات است، خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها باید در کنار یکدیگر جهت صیانت از دستاورد‌های انقلاب بکوشند.

قاسمی، با تاکید بر ضرورت صیانت از دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی توسط کارکنان سپاه، متذکر شد: این رویکرد باید به سطح بسیج نیز تسری یابد.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام «حسین رهبری» تقدیر و حجت‌الاسلام «احمد ربانی‌نژاد» به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها