بیانیه اداره کل حفظ آثار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران است

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی و اوج خداباوری رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۴۶۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ - 24May 2015

سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران است

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"خرمشهر را خدا آزاد کرد" (امام خمینی(ره))

تاریخ ماندگار است و برخی روزهای تاریخی، جاودانه اند. آن چه این جاودانگی را ایجاد و ایجاب می کند، دلیل حدوث آن است و برای ملت آزاده و بزرگ ایران چه دلیلی والاتر و بالاتر و ارزشمندتر از آزادی و استقلال!. از میان این جاودانه های تاریخی مرز و بوم کهن ایران همیشه سرافراز، روز سوم خرداد، عطر و بویی به مراتب متفاوت تر دارد.

 سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی و اوج خداباوری رزمندگان اسلام است.

بی تردید آزادسازی خرمشهر یک فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش ایمان پولادین خود که بر گرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) است، حماسه ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور جهان را به حیرت وا داشتند.

عملیات غرورآفرین بیتالمقدس و آزادسازی خرمشهر با فرو ریختن دژهای متجاوزین بعثی، استکبار جهانی و حامیان ماشین جنگی صدام به ویژه آمریکا و دُوَل عربِ منطقه را غافلگیر، مبهوت و شگفت زده نمود و پیدایش وضعیت جدید سیاسی، نظامی در عرصه جنگ تحمیلی و تحولات ناشی از آن، موجب برهم خوردن نقشهها و سناریوهای طراحی شده دشمنان ایران اسلامی شد.

امروز نیز هوشیاری نیروهای مسلح، عشایر غیور، جوانان مخلص و متعهد و فرزندان این مرز و بوم به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب، توطئه قدرتهای سرسپرده و معاندان ایران اسلامی را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی، آحاد مدافعان میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران چون فولاد آبدیده در برابر تمامی زیاده خواهان؛ چون دژی استوار ایستاده تا همچون گذشته، حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گرانبهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را به فرماندهی معزز کل قوا(مدظله العالی) وملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفته و ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات بزرگ، از عموم مردم همیشه در صحنه استان جهت حضور باشکوه در برنامه های گرامیداشت این روز عزیز و عظیم دعوت می نماید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار