افتتاح دبیرخانه نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در شهرکرد

دبیرخانه نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱ - 03August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، دبیرخانه نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری صبح امروز با حضور «سعید کریمی» رییس دانشگاه شهرکرد، «حجت الاسلام سعید صفی» مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و «سرهنگ منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

در این آیین دکتر سعیدکریمی در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته برای کسب میزبانی این کنگره در استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد، اظهار امیدواری کرد، برگزاری این کنگره موفقیت آمیز و همراه با رسیدن به اهداف خود باشد.

جهانگیر صفری دبیر علمی کنگره نیز در سخنانی اظهار داشت: دانشگاه شهرکرد به دلیل تاسیس رشته ادبیات پایداری در دانشکده ادبیات و علوم انسانی خود و دارا بودن اساتید مجرب در این رشته، توانایی علمی خوبی برای برگزاری این کنگره دارد.

دبیر علمی کنگره در ادامه اظهار داشت: ادبیات پایداری در واقع ادبیات انتقادی است که همیشه عدالت خواه و ظلم ستیز و دنبال اهداف عالی و معنوی است.

جهانگیر صفری در ادامه با تشکر از تلاش های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری جهت کسب میزبانی این کنگره در استان، برگزاری این کنگره در دانشگاه شهرکرد را یک توفیق بزرگ دانست.

منوچهر ذوالفقاری نیز در سخنانی با اشاره به تلاش های صورت گرفته از طرف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری برای کسب میزبانی این کنگره، از زحمات مسئولان دانشگاه شهرکرد برای فراهم سازی مقدمات لازم برای برگزاری این کنگره تقدیر کرد و گفت: هدف ما از برگزاری این کنگره، انتقال ارزش های دفاع مقدس با یک نگاه علمی است، امری که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است.

دبیر اجرایی نهمین کنگره ملی ادبیات پایداری در ادامه اظهار امیدواری کرد: برگزاری این کنگره ثمرات و برکات خوبی برای پیشکسوتان دفاع مقدس و جامعه علمی داشته باشد و موجب ارتقاء علمی- پژوهشی دانشگاه ها شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها