مرحله استانی «کنگره شعر دفاع مقدس» در قم برگزار می‌شود

مرحله استانی بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ - 03August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مرحله استانی بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس، مدافعان سلامت و شعر مقاومت بین الملل اسلامی در قم برگزار می‌شود.

محور‌های اشعار کنگره شامل مباحث عمومی مرتبط با دفاع مقدس، شهدای استان در جبهه مقاومت و دفاع از حرم و همچنین حوزه‌های دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعان سلامت و کودک و نوجوان می‌باشد.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به شرکت در مرحله استانی کنگره سراسری شعر دفاع مقدس می‌توانند حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری، اشعار خود را با ذکرمشخصات شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس و شماره تماس از طریق شماره واتساپی ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) یا پست الکترونیکی به آدرس kongeresherdefa۲۳@gmail.com و یا به نشانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، کدپستی ۳۷۱۶۹۹۰۰۰۱ ارسال کنند؛ همچنین شماره تماس ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۰ (داخلی ادبیات) جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اعلام شده است.

محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد و اشعار ارسالی نباید قبلا در نشریه و یا کتابی منتشر شده باشد؛ اشعار می‌توانند به دو صورت بومی و غیر بومی و در قالب‌های مختلف شعری سروده شده باشند؛ آثار برگزیده مرحله استانی، علاوه بر تقدیر در استان، به رقابت در مرحله کشوری نیز راه خواهند یافت.

مرحله استانی بیست و سومین کنگره شعر دفاع مقدس با محوریت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و همکاری و مشارکت کنگره ملی شهدای استان، سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیمای مرکز قم، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

مرحله استانی «کنگره شعر دفاع مقدس» در قم برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها