مدیرعامل بنیاد احسان خبرداد؛

استقرار بیمارستان صحرایی ستاد اجرایی فرمان امام با ظرفیت ۴۰۰ رمدسیویرتراپی

درپی گسترش شیوع کرونای دلتا، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان بهارستان تهران و تزریق داروی رمدسیویر به بیماران کرونایی کرد.
کد خبر: ۴۶۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 03August 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید سلیمانی» مدیرعامل بنیاد احسان با اعلام این خبر گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و باتوجه به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا درکشور، بنیاد احسان با استقرار بیمارستان‌های سیار و صحرایی احسان در مناطق مختلف کشور به کمک کادر درمانی کشور آمده است.

سلیمانی افزود: در جدیدترین اقدام بنیاد احسان، ۲ چادر بیمارستانی احسان با ظرفیت ۲۰ تخت بستری و قابلیت ۴۰۰ نفر درمان روزانه رمدسیویرتراپی برای یاری کادر درمان بیمارستان امام حسین شهرستان بهارستان اعزام شد.
مدیرعامل بنیاد احسان درخصوص سایر بیمارستان‌های مستقرشده احسان نیز گفت: پیش از این بیمارستان صحرایی احسان در کنار بیمارستان میلاد تهران استقرار یافته و تاکنون برای ۸ هزار نفر خدمات درمانی انجام داده است.

وی افزود: بیمارستان سیار احسان در بیمارستان‌های کرونایی تهران به انجام خدمات درمانی مشغول است که شامل ۳ هزار درمان سرپایی و رمدسیویرتراپی در بیمارستان بوعلی، ۱۶ هزار رمدسیویرتراپی در بیمارستان مسیح دانشوری و ۸۰۰ بستری کامل در بیمارستان امام حسین تهران می‌باشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که از ابتدای شیوع ویروس کرونای دلتا در کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان، در بیمارستان سیاراحسان در زاهدان تاکنون ۱۷۰۰ بیمار رمدسیورتراپی و سرپایی درمان شده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار