فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان:

تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس باید متناسب با ذائقه نسل امروز باشد

سردار «شاهوارپور» گفت: نسل جوان ما دنبال محتوایی نوین در حوزه دفاع مقدس با زبان فرهنگ و هنر است و رسالت مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز تولید محتوا متناسب با ذائقه نسل امروز است.
کد خبر: ۴۶۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 03August 2021

تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس باید متناسب با ذائقه نسل امروز باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان به اتفاق جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت‌شان در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کرد.

سردار شاهوارپور در این دیدار بر اهمیت جایگاه فعالیت در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار داشت: خوزستان پایتخت دفاع مقدس است، نباید تنها به یک شعار تبدیل شود.

وی افزود: به فرموده فرماندهی کل قوا، مقام معظم رهبری، دفاع مقدس مثل یک اثر زیبای مینیاتوری است که هر چه به آن نزدیک تر شویم، ظرافت ها و ابعاد آن بیشتر و بهتر آشکار می شوند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: زمان ارائه رخدادهای دفاع مقدس به شیوه های نادرست به پایان رسیده است چون نسل جوان ما دنبال محتوایی نوین با زبان فرهنگ و هنر است و رسالت مهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید محتوا متناسب با ذائقه نسل امروز است.

در ادامه این دیدار، سردار حاجتی حضورش در این جایگاه را لطف خدا و دعای مادران شهدا دانست و گفت: سنگینی بار این درجه ها به عنوان یک سرباز ولایت و یک بسیجی که راهبرد مردمی پیشه کرده بود بر دوشم سنگینی می کنند و امیدوارم که با لطف خدا و همراهی همه شما فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان بتوانم از عهده این مسئولیت سنگین روسفید بیرون بیایم.

وی متذکر شد: کارهای خوب و زیادی توسط مدیران قبلی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان انجام شده است که جای تقدیر دارد و البته کارهای بر زمین مانده زیادی از جمله اتمام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان نیز وجود دارند که باید کمر همت بست و برای انجام آن ها به خود فرهنگ دفاع مقدس توسل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها