مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله:

راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصادی مردم‌پایه و ایجاد کسب و کارهای خانگی از مولفه‌های تقویت اقتصاد است

غفاری گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصادی مردم‌پایه و ایجاد کسب و کارهای خانگی از مولفه‌های تقویت اقتصاد درونی است و بسیج جامعه زنان در این راستا عزم جدی دارد تا بتواند با حمایت‌ها و توسعه کارگاه‌ها اشتغال بانوان را توسعه و رونق بخشد.
کد خبر: ۴۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ - 03August 2021

راه اندازی کارگاه های اقتصادی مردم پایه و ایجاد کسب و کارهای خانگی از مولفه های تقویت اقتصاد درونی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «زهرا غفاری» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر امروز (سه شنبه) در جریان بازدید از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در اراک و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج جامعه زنان به عنوان بزرگترین تشکل فعال در حوزه بانوان در عرصه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغالزایی، آموزشی، تربیتی فعالیت دارد و امروز نقش مهمی در راستای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب دنبال می‌کند.

غفاری گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بسیج جامعه زنان توانمند سازی زنان سرپرست خانوار است که در زمینه آموزش و ایجاد اشتغال برنامه ریزی‌های جدی در حال انجام است.

وی ادامه داد: راه اندازی کارگاه‌های اقتصادی مردم پایه و ایجاد کسب و کار‌های خانگی از مولفه‌های تقویت اقتصاد درونی است و بسیج جامعه زنان در این راستا عزم جدی دارد تا بتواند با حمایت‌ها و توسعه کارگاه‌ها اشتغال بانوان را توسعه و رونق بخشد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله افزود: شناسایی کارآفرین‌های برتر از اولویت مهم است که بسیج جامعه زنان در سطح استان این مهم را انجام داده و با رویکرد تسهیل کنندگی در کنار سایر دستگاه‌های متولی همچون بسیج سازندگی و نهاد‌های انقلابی اقدامات حمایتی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ایجاد شبکه سازی در اقتصاد خرد و مشاغل خانگی یک ضرورت مهم است که علاوه بر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مشکلات مردم و خصوصا بانوان مرتفع خواهد شد.

غفاری اظهار کرد: حوزه توانمند سازی بانوان آموزش را اولویت قرار داده ایم که توسعه و حمایت از کارگاه‌ها در اولویت دوم و در نهایت تلاش برای رونق بازار فروش در اولویت سوم است که با کمک بسیج سازندگی این اقدامات انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیج سازندگی سپاه روح الله در حوزه حمایت از اشتغال خرد و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی پیشتاز و پیشگام است که در سال گذشته بیش از ۸۰۰ کارگاه مورد حمایت همه جانبه قرار گرفتند و امید داریم این رویکرد در سالجاری ادامه دار باشد و بسیج جامعه زنان نیز در این مسیر گام برمی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار