نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تنها راه ایجاد تمدن اسلامی توجه ویژه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است

آیت‌الله «صفایی بوشهری» گفت: تنها راه پیمودن راه سعادت و کمال و ایجاد تمدن اسلامی، توجه ویژه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۴۶۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 03August 2021

تنها راه ایجاد تمدن اسلامی توجه ویژه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر به‌صورت فضای مجازی و ویدئوکنفرانس با بیان اینکه این فریضه الهی انسان را از ظلمت رهایی می‌بخشد و به نور هدایت می‌کند اظهار داشت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تحوّل‌آفرین و عامل نجات انسان از مشکلات و گمراهى است.

وی گفت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را مکمل هم دانست و گفت: این فریضه الهی باید در کنار هم قرار داشته باشند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شاخص اصلی امر به معروف و نهی از منکر، پیشرفت‌آفرینی و کمال‌زایی است افزود: اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر نباشد زمینه سقوط آن جامعه فراهم می‌شود.

صفایی بوشهری یکی دیگر از شاخصه‌های امر به معروف و نهی از منکر را مسئله محور بودن عنوان و بیان کرد: مسئله محور بودن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین اولویت‌ها بر اساس دانش جامعه‌شناسی و روانشناسی جغرافیای محیطی یک کار ضروری است و الحمدلله سال‌ها است که این کار در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی باتأکید بر توجه به ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: تنها راه پیمودن راه سعادت و کمال و ایجاد تمدن اسلامی، توجه ویژه به این فریضه الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار