پزشک بیمارستان برازجان به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست

«مرتضی نفیسی» متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان به علت ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و به کاروان شهدای مدافع سلامت ملحق شد.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ - 03August 2021

پزشک بیمارستان برازجان به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «مرتضی نفیسی» متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان به علت ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و به کاروان شهدای مدافع سلامت ملحق شد.

سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر با صدور پیامی درگذشت این شهید مدافع سلامت، را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ضایعه درگذشت همکار ارجمندمان، شهید مدافع سلامت زنده یاد دکتر مرتضی نفیسی، متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی شهرستان دشتستان که به علت ابتلاء به بیماری کرونا جان خود را از دست داد بسیار تأسف انگیز و موجب اندوه جامعه پزشکی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در پیام تسلیت خود نوشته است: مرحوم دکتر نفیسی که در همه‌گیری کرونا، در خط مقدم مبارزه با بیماری کووید ۱۹ بود، در این روزهای منحوس موج پنجم کرونا در استان به این بیماری مبتلا شد و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

او با تسلیت شهادت این پزشک متخصص به خانواده داغدار او، جامعه پزشکی کشور و همکارانش در بیمارستان شهید گنجی برازجان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برای او از درگاه خداوند علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی مسالت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها