فرمانده انتظامی استان خوزستان:

جوانان ما هر چه از فرهنگ دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می شوند

سید «محمد صالحی» روحیات سردار حاجتی را متناسب با کار فرهنگی فاخر در حوزه دفاع مقدس دانست و گفت: جوانان ما هر چه از فرهنگ غنی دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می شوند.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ - 03August 2021

جوانان ما هر چه از فرهنگ دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سید «محمد صالحی» فرمانده انتظامی استان خوزستان امروز با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک انتصاب وی، برای موفقیت‌شان در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کرد.

وی در ابتدای این دیدار، روحیات سردار حاجتی را متناسب با کار فرهنگی فاخر در حوزه دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: جوانان ما هر چه از فرهنگ غنی دفاع مقدس فاصله بگیرند، آسیب پذیرتر می شوند.

سردار صالحی افزود: اولین مبارزان دوران دفاع مقدس که با ارتش بعث عراق روبرو و درگیر شدند، پاسگاه های مرزی انتظامی بودند اما آنگونه که باید به این نکته پرداخته نشده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان متذکر شد: نیروی انتظامی همچنان در فضای دوران دفاع مقدس و صیانت از امنیت و آرامش مردم به سر می برد و شهدای هر روز ما در نقاط مختلف نشان از رسالت جهادگونه این نیروهای حافظ امنیت و اقتدار است.

وی بر انجام کار مشترک فرهنگی به خصوص در حوزه کتاب، تاریخ شفاهی و انجام امورات تبلیغی حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: قصد داریم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس شهید سبحانی سوسنگرد را به مرکز تدوین و نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تبدیل کنیم.

در ادامه این دیدار، سردار حاجتی بر جایگاه فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به عنوان متولی فرهنگی و ارزشی ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: فعالیت ما در حوزه دفاع مقدس باید برای همه یگان های نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم به یک شکل و در یک سطح باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: باید با همکاری مشترک همه اسناد، مدارک و محتوای مربوط به یگان های مختلف نیروی انتظامی از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس را برای ارائه به نسل جوان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بگنجانیم تا مدیون شهدای حافظ امنیت و آسایش ملت نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها