معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به دفاع‌پرس خبر داد؛

بازنگری در قوانین مبارزه با مواد مخدر/ نگهداری قاچاقچیان مواد مخدر در اردوگاه‌های سخت

غلامی با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اردوگاه‌های سخت برای قاچاقچیان مواد مخدر گفت: در طرحی که در حال آماده‌سازی است محل اجرای حبس معتادین مواد مخدر و قاچاقچیان مواد مخدر با دیگر زندانیان متفاوت است و آن‌ها در اردوگاه‌های سخت نگهداری خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۳ - 04August 2021

بازنگری در قوانین مبارزه با مواد مخدر/ نگهداری قاچاقچیان مواد مخدر در اردوگاه‌های سختعلی غلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه موضوع مواد مخدر و معتادین متجاهر دامنه‌دار است، اظهار داشت: درباره قاچاقچیان مواد مخدر رهبر معظم انقلاب اسلامی بیاناتی درباره اردوگاه‌های سخت عنوان کردند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی طرحی آماده شده است که در حال ارزیابی آن هستیم، افزود: در این طرح محل اجرای حبس معتادین مواد مخدر و قاچاقچیان مواد مخدر با دیگر زندانیان متفاوت است و آن‌ها در اردوگاه‌های سخت نگهداری خواهند شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: اصلاحات نهایی بر روی این طرح انجام شده است و طی هفته‌های آینده تصویب خواهد شد و امیدواریم این قانون بازدارندگی بیشتری داشته باشد.

غلامی با بیان اینکه در قانون جدید مبارزه با مواد مخدر قطعا موضوع برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر جدید همچون گل اعمال خواهد شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به خلاء‌های قانونی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد قوانین این حوزه نیازمند بازنگری جدی است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار