در پیامی مطرح شد؛

تقدیر و تشکر رئیس بنیاد شهید از بازنشستگان این بنیاد در راه خدمت به ایثارگران

اوحدی با صدور پیامی به‌ مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول مدت خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۶۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴ - 04August 2021

اجر دنیوی و اخروی خدمت به ایثارگران و خانواده‌های آنانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به‌ مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول مدت خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرد. متن پیام وی به شرح زیر است:

«مایه بسی افتخار و غرور هستند عزیزانی که در کمال تعهد و درستکاری با تمام توان و تلاش خویش بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به خاندان معزز شهدا و ایثارگران گذراندند و در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

بی‌تردید هنگامی که این خدمت و فعالیت برای ولی نعمتان نظام یعنی ایثارگران معزز و خانواده‌های معظم آنان باشد اجر دنیوی و اخروی آن بی‌بدیل خواهد بود چرا که آن پاک‌سیرتان برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جان و مال خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم اقتدار و استقلال خود را با افتخار داشته باشیم. به یقین تکریم بازنشستگان در بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم خدمت به خاندان ایثار است چرا که بازنشستگان ما خادمان جامعه معزز ایثارگری هستند.

تعداد زیادی از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خود از جامعه ایثارگری می‌باشند و علاوه بر حضور در جبهه حق علیه باطل برای سازندگی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال‌ها خدمات شایسته‌ای داشته‌اند و این گواه آن است که ایثار و خدمت در نگاه آنان پایانی ندارد. انتظار داریم که بازنشستگان همچنان با همان روحیه ایثار و با پشتکار همیشگی در خدمت به این جامعه معزز و پیشبرد اهداف این نهاد مقدس فعال و کوشا باشند.

همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه و روز خانواده و تکریم بازنشستگان فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول مدت خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی نموده، توفیق روزافزون آن‌ها و خانواده گران‌قدرشان را از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

سعید اوحدی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها