مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن:

سیزدهمین دوره آزمون حفظ کل «ترنم وحی» برگزار می‌شود

چاوشی از برگزاری آزمون کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر قرآن کریم در مرحله مقدماتی (استانی) سیزدهمین دوره «ترنم وحی» خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 04August 2021

سیزدهمین دوره آزمون حفظ کل «ترنم وحی» برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمود چاوشی» مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن از برگزاری آزمون کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر قرآن کریم در مرحله مقدماتی (استانی) سیزدهمین دوره «ترنم وحی» با حضور ۱۷۶ حافظ کل قرآن در روز چهاردهم مرداد به‌طور همزمان در سراسر شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور با رعایت ضوابط بهداشتی و اصول ایمنی خبر داد.

چاوشی با بیان این مطلب افزود: تعداد ۱۰۰ سؤال آزمون کتبی ترجمه، تدبر و تفسیر به همراه فرم‌های داوری برای مدیران مهد قرآن ارسال شده است. وی افزود: آزمون شفاهی حفظ کل قرآن نیز در همین مرحله (مقدماتی) تا روز ۲۰ مرداد برگزار می‌گردد.

مدیرعامل مؤسسه مهد قرآن خاطرنشان کرد: مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن بایستی پاسخ‌نامه سؤالات کتبی و فرم‌های داوری آزمون شفاهی و صوت حافظان را جهت بررسی و تأیید تا پایان مرداد سال جاری به دفتر مرکزی مؤسسه ارسال نمایند.

چاوشی در پایان تصریح کرد: برگزاری منظم و سالانه آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» یکی از اقدامات مهم و تأثیرگذار در رشد و شکوفایی حفاظ کل قرآن و عملکرد فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های آموزشی دفاتر استان‌ها، شعب شهرستان و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار