مدیر گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

تحول و توانمندسازی محلات؛ اهداف راه‌اندازی خانه‌های امداد محله

آقامحمدی با بیان اینکه تحول و توانمندسازی محلات از اهداف طرح خانه‌های امداد محله است، گفت: افراد باید در این طرح به صورت جمعی توانمند شوند.
کد خبر: ۴۷۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ - 04August 2021

تحول و توانمندسازی محلات از اهداف راه‌اندازی خانه‌های امداد محلهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در مراسم آیین افتتاحیه خانه‌های امداد در ۳۰۳ محله کشور که در ساختمان مرکزی کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اینکه دو هزار و ۲۰ محله با همکاری وزارت راه و شهرسازی شناسایی شدند که در حاشیه شهر هستند و یا بافت فرسوده دارند، اظهار داشت: جمعیت این مناطق بیش از ۲۰ میلیون نفر هستند؛ همچنین حوزه روستایی در آینده‌ای نزدیک به این طرح اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه با همه نهاد‌ها و یاران انقلاب اسلامی در این طرح حضور خواهیم داشت، گفت: مهمترین کار در راه‌اندازی خانه‌های امداد موضوع اخلاص است و باید با اخلاص وارد کار شویم.

آقامحمدی افزود: هدف ما در این طرح رسیدگی به نیازمندان و برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی است؛ خانه‌های امداد وظیفه شناسایی و برداشتن موانع برای کمک به نیازمندان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اصل مبارزه با فقر موضوع فرهنگی و نه اقتصای است، گفت: متاسفانه تاکنون در حوزه فرهنگی ورود نکردیم.

وی با بیان اینکه تحول و توانمندسازی محلات از اهداف این طرح است، گفت: افراد باید در این طرح به صورت جمعی توانمند شوند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار