فرمانده انتظامی استان البرز:

جانبازان، طلایه‌داران فرهنگ جهاد و شهادت/ روحیه ایثارگری، راز ماندگاری نظام است

سردار «محمدیان» گفت: جانبازان طلايه‌داران فرهنگ جهاد و شهادت هستند و جامعه برای وجود اين دليرمردان به‌عنوان يادگاران دوران دفاع مقدس بر خود می‌بالد.
کد خبر: ۴۷۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 04August 2021

جانبازان، طلایه‌داران فرهنگ جهاد و شهادت/ روحیه ایثارگری، راز ماندگاری نظام استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز امروز در دیدار با جانبازان سرو قامت «حامد نور محمدی» و «نعمت‌الله نجاریان» با بیان اینکه جانبازان الگوهای كامل و جامع رشادت و شجاعت هستند، اظهار داشت: بايد از تجارب اين عزيزان در مسير پويايی و بالندگی كشور استفاده کرد.

وی افزود: جانبازان و ايثارگران با ازخودگذشتگی و جان‌فشانی امنيت و آرامش را به ارمغان آوردند و فرهنگ ايثار و مقاومت را در جامعه نهادينه ساختند. آن‌ها طلايه‌داران فرهنگ جهاد و شهادت هستند و جامعه برای وجود اين دليرمردان به‌عنوان يادگاران دوران دفاع مقدس بر خود می‌بالد.

فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: روحيه ايثارگری و ازجان‌گذشتگی از باورهای دينی و اعتقادات قلبی انسان‌هایی نشأت می‌گیرد كه فطرت پاک دارند و اين روحيه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته و بزرگی از ايثار و فداکاری هستند که سلامتی، آسايش و جوانی خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج‌ها، دردها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری و بزرگواری تحمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: جامعه اسلامی هر خدمتی که به جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا ارائه دهد باز هم جوابگوی زحمات و فداکاری‌های آنان نيست چراکه جانبازان جان و سلامتی خود را فدای اسلام و انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار