مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه:

شهدای مدافع حرم نگذاشتند آب در دل مردم تکان بخورد

سردار «اهوازیان» با بیان اینکه مدافعان حرم نه با تاکتیک و تکنیک و سلاح، بلکه با اشک چشم از حرم دفاع کردند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های خود، نگذاشتند آب در دل مردم تکان بخورد.
کد خبر: ۴۷۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 05August 2021

شهدا مشعل و قطب‌نما هستند/ شهید «کارگربرزی»، علمدار مدافعان حرم استان البرز//باسلام. با جناب جهانتاب هماهنگ شده فرمودند منتشر بشه لطفابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «عبدالفتاح اهوازیان» فرمانده قرارگاه نصرت و مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد شهادت «رضا کارگربرزی» اولین شهید مدافع حرم استان البرز که در گلزار شهدای نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: حاج رضا از قهرمانان نیروی قدس بود و نیروها را منتبه و هوشیار می‌کرد.

وی افزود: این جوان نخبه که از دانشجویان ممتاز و دانشمندان ما بود، آخرین تکنولوژی‌ها را لب مرز به بچه‌ها نشان می‌داد و خود، آن‌ها را برای استفاده علیه داعشی‌ها ابداع می‌کرد.

سردار اهوازیان با بیان این‌که شهید «رضا کارگربرزی» در شرایط حضور داعش در سوریه، تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کرد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه وی را «مهندس رضا» خطاب و به او افتخار می‌کرد.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر این‌که عزت کشور و امنیت و آرامش امروز خود را مدیون مدیریت جوانانی هستیم که زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند، بیان داشت: شهید «رضا کارگربرزی» علمدار و لوکوموتیو مدافعان حرم استان البرز و الگوی جوانان این استان است و البرز از داشتن چنین شهیدی به خود می‌بالد.

سردار اهوازیان بیان داشت: نماز شب و جماعت خواندن ما رزمندگان دوران دفاع مقدس و امثال ما هنر نبود؛ زیرا همه رزمندگان نماز می‌خواندند؛ اما امروز بصیرت جوانانی که به عشق دفاع از حرم به سوریه می‌روند، از ما بیشتر است. هر داعشی روزی ۵۰۰ دلار از عربستان حقوق می‌گیرد؛ اما شهدای مدافع حرم بدون هیچ چشمداشتی در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) گام برداشتند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم نه با تاکتیک و تکنیک و سلاح، بلکه با اشک چشم از حرم دفاع کردند، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های خود، نگذاشتند آب در دل مردم تکان بخورد؛ اما ریا نداشتند و اعتقاد داشتند که مرد میدان هستند و به‌راستی‌که همین‌گونه بودند.

سردار اهوازیان با اشاره به رسالت شهدای والامقام، خاطرنشان کرد: شهید «کارگربرزی» و دیگر شهدا مشعل، قطب‌نما و ستاره هستند؛ اکنون ظهر عاشوراست، اگر خم شویم و بند کفشمان را ببندیم، از روی ما عبور می‌کنند؛ ما شمشیر به دست، هوشمند، هوشیار و ولایتمداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار