فرماندار تهران تاکید کرد؛

لزوم ورود شورای اسلامی شهر تهران به مسائل آسیب‌های اجتماعی

فرهادی با اشاره به اینکه تهران ۱۲۰ کلانتری کم دارد، گفت: شورای شهر در حوزه اجتماعی حتماً در بحث تکدی‌گری در تهران و معتادین بویژه منطقه ۱۲ و میدان شوش باید مدیریت کند.
کد خبر: ۴۷۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 05August 2021

توزیع ۲۴ میلیون تعرفه در تهران/ ۳ هزار بازرسی از فرآبند انتخابات در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، عیسی فرهادی فرماندار تهران در آیین تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران که صبح امروز (پنجشنبه) با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات تهران از حساسیت داخلی و خارجی فراوانی دارد و اگر کمک‌های شهرداری نباشد در کمک‌های جانبی با مشکل مواجه می‌شویم.

فرهادی همکاری شهرداری تهران و حمایت‌های هاشمی رئیس شورای شهر را در این دوره بی نظیر عنوان کرد و ابراز داشت: امسال در ۲۲ منطقه چهار هزار و ۲۹۰ شعبه افزایش یافت.

وی افزود: در این دوره شاهد افزایش واحدهای سیار و تشکیل کمیته بهداشت بیش از سه هزار بازرسی داشت و شاهد توزیع ۲۴ میلیون برگ تعرفه بودیم.

فرماندار تهران انجام چهار انتخابات همزمان را بسیار سخت عنوان کرد و افزود: کار ارزشمندی انجام گرفت و یک مورد ماحصل آن ۲۱ نفر اعضای شورای شهر فعلی هستند.

فرهادی گفت: در این شورا ۳۱۹ جلسه برگزار شد و ۸۶۶ مصوبه با عنوان‌های مختلف که برخی از این مصوبات زیرمجموعه‌هایی داشت و ۷۷ مصوبه از این تعداد مورد اعتراض کمیته تطبیق فرمانداری قرار گرفت که در نهایت ۱۶ مصوبه به هیئت اختلاف وزارت کشور ارسال شد و از این تعداد ۱۴ مصوبه مورد تایید قرار گرفت و دو مصوبه نیز نظر شورای شهر تامین شد.

فرهادی با تاکید بر اینکه تهران صدها مأموریت ریز و درشت دارد و همه تلاش می‌کنند شهرداری چابک و فعالی داشته باشیم، گفت: ۵۲ درصد مالیات کشور در تهران اخذ می‌شود و تنها پایتخت سیاسی و سرریز همه آسیب‌های کشور است.

فرهادی با اشاره به اینکه تهران ۱۲۰ کلانتری کم دارد، ادامه داد: شورای شهر در حوزه اجتماعی حتماً در بحث تکدی گری در تهران و معتادین بویژه منطقه ۱۲ و میدان شوش باید مدیریت کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار