استاندار تهران در مراسم تحلیف شورای ششم شهر تهران:

ضرورت تحقق مردم سالاری دینی در شورای شهر ششم/ ۷۵ درصد جرایم در تهران ناشناخته است

بندپی بر ضرورت تحقق مردم سالاری دینی در شورای شهر ششم تاکید کرد و گفت: برآورد نیروی انتظامی نشان می‌دهد که ۷۵ درصد جرایم در تهران ناشناخته است.
کد خبر: ۴۷۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 05August 2021

۷۵ درصد جرایم در تهران ناشناخته استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران امروز در مراسم تحلیف شورای ششم شهر تهران با اشاره به اینکه رکن شورای شهر و روستا مورد حمایت رهبر انقلاب اسلامی است، به منتخبین این شورا‌ها در شهر‌ها و روستا‌های تهران تبریک گفت و اظهار داشت: در یک شرایط بسیار سخت به لحاظ منابع مالی دو اتفاق مهم سیل فروردین ۹۸ و کرونا بدون کمک دولت مدیریت شد و در سیل ۹۸ هیچ مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

محسنی بندپی افزود: اولین آرامستان غسل فوتی‌های کرونا در بهشت زهرا صورت گرفت.

 استاندار تهران گفت: در این دوره وزارت کشور و جمالی نژاد که تجربه کار در شهرداری و شورا‌ها داشتند، در همکاری فی مابین شورا‌ها و شهرداری‌ها موفق ظاهر شدند هرچند دولت‌ها در برخی ادوار مشکلات شورا‌ها را به خوبی نبینند، اما شاهد همکاری خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه تهران یک کلانشهر و مرکز سیاسی، اقتصادی، علمی است، ابراز داشت: در برآورد نیروی انتظامی در جرم و سرقت سایر استان‌ها ۷۵ درصد بومی هستند و نیروی انتظامی موثرتر می‌تواند عمل کند، اما در تهران ۷۵ درصد ناشناخته است و سرعت عمل را می‌گیرد.

محسنی بندپی مساله اتباع با حضور بیش از ۱.۵ میلیون اتباع در تهران را حایز اهمیت دانست و گفت: وجود نیروی انسانی توانمند، متخصص از جمله مزیت‌های تهران است.

استاندار تهران با اشاره به دلسوزی‌های چمران برای شورای شهر تهران و تحقق مردم سالاری دینی در دوره‌های گذشته شورا، افزود: امیدواریم این زحمات در این دوره ادامه یابد.

وی با توجه به پیچیدگی‌های تهران و احتمال بحران‌های متعددی مثل فرونشست و زلزله خاطرنشان کرد: به شهرداری با نگاه مطالبه گر از دولت نیاز است تا کار‌ها روان‌تر پیش برود.

محسنی بندپی افزود: هر اقدامی در تهران می‌تواند تاثیرگذاری‌اش را در کل کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار