مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه همدان:

اختتامیه جشنواره دوسالانه « حبیب حرم » نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود

ترکاشوند با اشاره به انتشار فراخوان ارسال اثر به جشنواره دو سالانه «حبیب حرم» گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور یکی از سخنران‌های مطرح کشوری و در دهه دوم آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 05August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «امیر ترکاشوند» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه همدان، در جمع اصحاب رسانه از برگزاری چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» همزمان با سالگرد شهادت سرلشگر شهید حاج حسین همدانی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در رشته‌های هنرهای تجسمی، نمایشی، شعر، ادبیات داستانی و عکس با محوریت سردار شهید «حاج حسین همدانی»، جبهه مقاومت، ایثار و شهادت، پدر و مادران و فرزندان شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: چهارمین جشنواره دوسالانه «حبیب حرم» مانند دوره های گذشته با میزبانی سازمان بسیج هنرمندان همدان و با حضور پر شور هنرمندان سراسر کشور و جمعی از هنرمندان کشورهای اسلامی محور مقاومت برگزار خواهد شد.

مسئول  سازمان بسیج هنرمندان سپاه همدان با این توضیح که مهلت ارسال آثار به این جشنواره از سوک مرداد 1400 آغاز شده و تا 15 مهر 1400 ادامه دارد، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور یکی از سخنران‌های مطرح کشوری و در دهه دوم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سایت هفت هنر www.7honar-hmd.ir و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در همدان مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان ارسال کنند.

جشنواره «حبیب حرم» به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» فرمانده دلاور محور مقاومت که در تاریخ 16 مهر 1394 در استان حلب سوریه به دست گروه‌های تکفیری در منطقه به شهادت رسید برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره دوسالانه « حبیب حرم » نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار