در پیامی؛

سردار کارگر انتخاب «پرویز سروری» به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی انتخاب «پرویز سروری» به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ - 05August 2021

سردار کارگر انتخاب «پرویز سروری» به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران را تبریک گفتبه گزارش گروه حمایه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتخاب «پرویز سروری» به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

ما باید خدمتگزار ملت باشیم، واقعاً خدمتگزار باشیم و هرچه خدمت بکنیم، باز کم است.
حضرت امام خمینی(ره)

برادر ارجمند جناب آقای پرویز سروری

نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام؛

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

خدای بزرگ و منان را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، توفیق خدمت به ملت عزیز،بابصیرت،مقاوم و فهمیم ایران اسلامی را نصیب مان ساخت تا ادامه دهنده صراط راستین و برحق امام راحل(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران صبور باشیم.

اینجانب ضمن خرسندی از این انتخاب، سربلندی و توفیقات روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت حضرت ولی عصر(عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها