نماینده مردم در مجلس:

مراسم تحلیف نشان داد ادعای منزوی شدن ایران حرف جاهلان است

حجت‌الاسلام نبویان گفت: برگزاری آبرومندانه مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم نشان داد که منزوی شدن ملت ایران حرف جاهلان است.
کد خبر: ۴۷۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 06August 2021

مراسم تحلیف نشان داد ادعای منزوی شدن ایران حرف جاهلان است

به گزارش گروه سایر رسانه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سیدمحمود نبویان» نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهوری سیزدهم، اظهار داشت: برگزاری آبرومندانه و سطح بالای مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم با حضور مقامات از ده‌ها کشور خارجی نشان می‌دهد که ادعای اینکه ملت ایران منزوی شده حرف جاهلان است.

وی افزود: کسانیکه دم از منزوی شدن ملت ایران می‌زنند فقط دشمنان و جاهلان هستند و این افراد و این کشور‌ها باید آرزوی منزوی شدن ملت ایران را به گور ببرند و همگان باید بدانند که ملت ایران همیشه زنده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: کشوری که زنده است هیچ وقت منزوی نمی‌شود. آمریکا و متحدانش ببینند که منطقه در زیر نفوذ آن‌ها است یا ایران.

نبویان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها سری به کشور‌های عراق،  سوریه و لبنان و ... بزنند ببیند که آن‌ها در آنجا حضور دارند یا جمهوری اسلامی ایران؛ و این‌ها از جمله شواهد زنده و پویا بودن ملت و کشور ایران است.

وی افزود: ملت ایران هیچگاه منزوی نخواهد شد و با همتی که دارد به اهداف بلندش که شرافت و عزت در سطح جهان است می‌رسد. ما به مرز‌های ایران محدود نیستیم. ملت ایران برای جهان تمدن‌ساز خواهد شد و ان‌شاءالله تمدن اسلامی را جهانی خواهد کرد.

منبع: فارس 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار