امام جمعه ملایر:

خبرنگاران در خط مقدم «آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی» هستند

حجت‌الاسلام «برقراری» ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف در خط مقدم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی هستند که باید این زحمات و تلاش‌ها را ارج نهاد.
کد خبر: ۴۷۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 06August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدباقر برقراری» امام جمعه ملایر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر، اظهار داشت: سخنرانی رئیس جمهوری در آیین باشکوه تحلیف ریاست جمهوری، به ویژه در عرصه بین‌المللی و نگاه داخلی بسیار حکیمانه، عالمانه و برگرفته از متن اسلام بود.

امام جمعه ملایر با اشاره به آغاز فعالیت دولت سیزدهم، گفت: آیین باشکوه تحلیف ریاست جمهوری و حضور گستره مقامات و شخصیت های برجسته جهانی، جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی را نشان داد.

وی آیین تنفیذ ریاست جمهوری را نیز نمونه‌ای از مردم سالاری دینی و مایه افتخار نظام دانست و افزود: در این آیین رهبر معظم انقلاب به شعار مردمی بودن دولت اشاره کردند که باید در واقعیت این شعار محقق شود.

امام جمعه ملایر راه تحقق مردمی بودن دولت را تلاش شبانه‌روزی و جهادی عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم باید با حضور وزیرانی کارآمد، انقلابی و توانمند زمینه تحقق شعار انقلابی گری و کار جهادی برای خدمت به مردم و توسعه کشور را فراهم کند.

حجت الاسلام برقراری داشتن یک دولت مردمی قوی با نیروهای قوی را در گرو حرکت و تلاش جهادی، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و مبارزه جدی با فساد دانست و افزود: باید همه مسئولان در این دولت آستین همت را بالا بزنند و با برنامه‌ریزی، انگیزه و همت بالا با فساد مبارزه کنند.

خطیب نماز جمعه ملایرادامه داد: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی مقابل دشمنان ایستاد و نه تنها در این جنگ، بلکه تا به امروز در جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان با تمام وجود ایستادگی کرده و مایه افتخار مباهات شده است.

وی ضمن تبریک به منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره ششم، انتخاب شهردار مکتبی، ولایی و انقلابی با تفکر انقلابی را اولویتی مهم دانست و گفت: شهردار منتخب باید نگاهش به فرهنگ غنی و حامی محرومان باشد و در مبلمان شهری و ساخت المان‌ها، نگاهش سبک ایرانی و اسلامی باشد.

برقراری همچنین به مناسبت‌های مردادماه و سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در ۱۸ مرداد و یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار اشاره و بیان کرد: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف در خط مقدم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی هستند که باید این زحمات و تلاش‌ها را ارج نهاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها