پیام تسلیت سردار «یوسفعلی‌زاده» در پی درگذشت پیشکسوت جهاد خراسان

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت جهادگر پیشکسوت خراسانی، مرحوم «محمد حافظ کلاهی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ - 07August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت جهادگر پیشکسوت خراسانی، مرحوم «محمد حافظ کلاهی» را به خانواده وی و همرزمان این مجاهد خستگی ناپذیر تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

هجران مردی از تبار جهادگران عرصه سازندگی و پیشتازان میدان جهاد و شهادت، زنده یاد «محمد حافظ کلاهی» فرمانده فقید تیپ مهندسی ثامن الائمه ( ع) جهاد خراسان در دوران دفاع مقدس و رئیس هیئت مدیره کانون سنگرسازان بی سنگر خراسان رضوی را به خاندان معزز آن عزیز سفرکرده و به عموم پیشکسوتان، جهادگران و یادگاران عرصه‌های عزت و شرف تسلیت عرض می‌نمایم.

مرحوم حافظ پس از عمری مجاهدت در سنگرهای مختلف، سرانجام به آرزوی دیرینه خود رسید و وصال همرزمان شهیدش، شهیدان والامقام رضوی، طرحچی و ساجدی را با توفیق انس و محشور بودن با آن‌ها در بهشت رضوان الهی تحقق بخشید.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به خانواده محترم و همرزمان گرامی آن مجاهد خستگی ناپذیر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم. خداوند توفیق حفظ و تداوم مشی و مرام جهادی را به همه پیشکسوتان و خدمتگزاران نظام اسلامی عنایت فرماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها