سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خوزستان

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز جمعه ۱۵ مرداد به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران وارد استان خوزستان شد.
کد خبر: ۴۷۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 06August 2021

سفر معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خوزستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی در ابتدای این سفر با حضور در گلزار مطهر شهدای اهواز ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با همراهی مسئولان بنیاد خوزستان از مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی طلائیه بازدید کرد و در جریان اجرای طرح توسعه و افزایش امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه قرار گرفت.

وی همچنین در سفر به شهرستان آبادان با حضور در گلزار مطهر شهدا ضمن تجدید میثاق با شهدا با مدیران استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان درباره مسائل فرهنگی گفت‌وگو کرد.

سردار سلیمانی با خانواده شهید مدافع حرم «عارف کاید خورده» و آزاده سرافراز «حاج ملأ صالح قاری» در آبادان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار‌ها از ایثار و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد و برای این عزیزان سلامتی و توفیق از درگاه الهی مسألت کرد.

سردار سلیمانی در این سفر با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اهواز و آبادان دیدار خواهد کرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مدیرکل صدا و سیمای استان در برنامه‌های این سفر قرار دارد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها