مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل:

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس باید با قوت بیشتر ادامه یابد

«واحد» گفت: درس آشنایی با دفاع مقدس از گام‌های موثر در راه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و ارائه این درس در دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی باید با قوت بیشتری ادامه یابد.
کد خبر: ۴۷۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 07August 2021

ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها، با قوت بیشتر ادامه یابد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه هماهنگی نمایندگان دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی استان اردبیل با «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در خصوص نحوه ارائه حداکثری درس آشنایی با دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی استان اردبیل، صبح امروز (شنبه) در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این نشست اظهار داشت: درس آشنایی با دفاع مقدس از گام‌های موثر در راه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و ارائه این درس در دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: نسل جوان و نوپای انقلاب اسلامی تشنه دانستن حقایق است و معارف دفاع مقدس و آن‌چه که در آن هشت سال حماسه خون و غیرت اتفاق افتاده است، باید جامع به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند تا همگان از این فرهنگ راه گشا بهره‌مند شوند.

واحد گفت: ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس باید در مدارس علوم دینی و حوزه‌های علمیه نیز ارائه شود که بدون تردید مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل عنوان کرد: اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس با مطالعات پیرامونی و تخصصی و ارائه مطالب، همراه با ابتکار و خلاقیت و نوآفرینی و ایجاد جذابیت، می‌توانند به هدف نهایی از ارائه این درس برای دانشجویان و طلاب که همانا نشر معارف دفاع مقدس است، کمک کنند.

در ادامه جلسه، نمایندگان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علوم دینی استان و جمعی از اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس دانشگاه‌ها، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در خصوص ارائه این درس در ترم تابستان، ادغام آن با دروس عمومی مشابه و... بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار