شهید غلامعلی چغلوند: راهتان راه شهدا باشد

در وصیتنامه شهید غلامعلی چغلوند آمده است: پدر و مادر عزیز و مهربانم! امیدوارم که همیشه راهتان راه شهدا باشد.
کد خبر: ۴۷۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ - 07August 2021

امیدوارم که همیشه راهتان راه شهدا باشد

 به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‌آباد، شهید «غلامعلی چغلوند» در اولین روز از فروردین ۱۳۴۴ در مرکز بخش بیرانوند به‌دنیا آمد. در سن هفت سالگی در روستای زادگاهش به دبستان رفت. تا پایه سوم راهنمایی درس خواند. شهامت و ازخودگذشتگی‌اش در میان خانواده و دوستانش مثال‌زدنی بود. «غلامعلی» با شروع جنگ تحمیلی، کلاس درس را رها کرد و با ثبت نام در بسیج و طی کردن دوره‌های آموزش‌های اولیه نظامی، راهی مناطق عملیاتی شد. تا اینکه در تاریخ ۱۱/ ۷/ ۱۳۶۴ در کردستان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید غلامعلی چغلوندی
درود و سلام خدمت رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و سلام و درود نثار یاوران اسلام و امام و با سلام به روان پاک شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و با سلام خدمت مجروحین و معلولین که سهم فراوانی در پیروزی اسلام دارند.

پدر و مادر عزیز و مهربانم سلام علیکم. امیدوارم که همیشه راهتان راه شهدا باشد و جمیع خانواده‌ام را سلام عرض می‌کنم.

من با آگاهی کامل از دین اسلام و خط سرخ شهادت که همانا راه اولیا و انبیاست، این راه را انتخاب کرده‌ام و امیدوارم که با نثار خون ناقابل خود سهم بسزایی در راه اسلام داشته باشم.

ای عزیزان مبادا برای من گریه کنید و در گریه کردن برای من ناراحتی برای خودتان ایجاد کنید، چون‌که من هدفم را دیده‌ام به معبود خود رسیده‌ام؛ پس خوشبخت شده‌ام؛ حال چه لزومی دارد که برای من ناراحتی کنید و خدای ناکرده گریه کنید تا دشمنان اسلام از گریه شما سوءاستفاده کنند.

اگر شما گریه خواستید بکنید، گریه برای اسلام و قرآن کنید و همیشه برای امام عزیزمان دعا کنید و ای جوانان نکند که در رختخواب سر بگذارید و یا در ذلت بمیرید؛ بدانید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد.

در پایان، به برادران عزیزم سیف‌اله با خانواده‌اش و قدرت‌اله با خانواده‌اش سلام می‌رسانم و به برادران عزیزم احمدی-عباس و خواهر عزیزم عصمت سلام می‌رسانم و به کلیه فامیل‌هایم سلام می‌رسانم و ازهمه مهم‌تر امام عزیزمان را دعا می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار